اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هشدار هواشناسی در پی وزش باد شدید و افزایش دما در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان از هشدار سطح نارنجی در پی وزش باد شدید در استان طی امروز و روزهای آینده در خبر داد.

هشدار هواشناسی در پی وزش باد شدید و افزایش دما در گیلان

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده فعالیت تناوبی جریانات جنوبی و وزش باد گرم تا اواخر هفته در منطقه است.

وی از افزایش محسوس دما در گیلان طی روزهای آینده خبر داد و افزود: علاوه بر وزش باد شدید و افزایش دما در طول روز، برای پاره‌ای از نقاط جلگه‌ای مه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان وزش باد را از شنبه تا چهارشنبه شدید و موقتاً خیلی شدید توصیف کرد و گفت: از روز دوشنبه تا چهارشنبه استان گیلان در برخی از نقاط بارانی و با رگبار همراه خواهد بود.

دادرس از صدور اطلاعیه هشداری سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و افزود: باد شدیدی که از روز گذشته در گیلان شروع‌شده تا یکشنبه ادامه خواهد داشت و مخاطره‌آمیز خواهد بود.

وی با اشاره به مخاطرات احتمالی هواشناسی در پی بادهای گرم و شدید، گفت: در پی وزش باد و افزایش دما در ارتفاعات مستعد احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در پی آب شدن برف در بالادست‌ها مورد انتظار است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول