اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سردار سلیمانی الگوی همه ما در عرصه تعلیم و تربیت است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی موفقی برای عرصه تعلیم و تربیت به شمار می‌رود.

سردار سلیمانی الگوی همه ما در عرصه تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهادت شهید فخری‌زاده که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ بشریت پیامبران زیادی برای هدایت بشریت و مبارزه در جبهه حق علیه باطل مبعوث شدند و پیامبر اکرم نیز به عنوان خاتم پیامبران برای پیروزی حق بر باطل و هدایت مردم تلاش کرد.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار و معصومین از جمله اباعبدالله الحسین نیز در راستای دفاع از حق تلاش کردند، افزود: اباعبدالله الحسین(ع) امروز الگوی همه شهداست.

وی خاطرنشان کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز جوانان زیادی برای دفاع از کشورمان پا به میدان گذاشتند و در نبرد حق علیه باطل جنگیدند و یکی از این رزمندگان حاج قاسم سلیمانی بود که برای حفظ این کشور پا به عرصه گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی الگوی موفقی برای کارگزاران و جوانان این مرز و بوم است و باید از ویژگی‌های بارز ایشان درس گرفت.

قربانی عنوان کرد: سردار سلیمانی خودش را فدای امت ایران و تمام ملت مسلمان کرد تا از جان آنها محافظت کند و به عنوان یک انسان کامل نمونه بارزی برای دانش‌آموزان و دانشجویان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: حاج قاسم پاداش همه کارهای پسندیده و نیک خود را از خداوند گرفت و بستر را فراهم کرد تا رسالت خود را تا مهار کار مستکبرین به اتمام برساند و  تشییع پیکر ایشان در ایران بی‌نظیر بود و کل دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

وی عنوان کرد: الگوی موفق باید مبنای همه ما در عرصه تعلیم و تربیت باشد.  
انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول