اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استودیو معارف در بوشهر افتتاح شد

در آیینی با حضور مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی آیین افتتاح «استودیو معارف» تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

استودیو معارف در بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیین افتتاح استودیو معارف اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجید باباخانی در این آیین با اشاره به افتتاح استودیو معارف در بوشهر اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که این امکان در استان بوشهر به وجود آمده و امیدواریم با تولید برنامه‌هایی فاخر محتوایی ارزشمند در اختیار رسانه‌ها قرار بدهیم.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر که در همین مدت یک ماهه از فعالیت در استان بوشهر موفق به راه‌اندازی این پروژه‌ی مهم فرهنگی شده، تصریح کرد: بهره‌برداری از این استودیو، فرصت جدیدی با استفاده از امکانات بسیار کم، اما در حد محصول پرتوان و برنامه‌های حرفه‌ای در فضای رسانه‌ای استان بوشهر به وجود آورده و زمینه تولید محتواهای قوی معارفی را فراهم خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری نیز در این آیین ابراز داشت: به منظور تهیه برنامه‌های فرهنگی کیفی و مطلوب در حوزه دین، جهت ارائه و پخش از صدا و سیما و همچنین انتشار در فضای مجازی این استودیو با حداقل امکانات و به صورت جهادی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: امیدواریم با فعالیت این استودیو محتوای مناسب فرهنگی و مذهبی جهت ارائه در صدا و سیما و همچنین فضای مجازی جهت ارائه به مخاطبین استانی و فراتر از استان فراهم شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول