اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادی ۶ زندانی از ندامتگاه دماوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از آزادی ۶ زندانی از ندامتگاه دماوند خبر داد.

آزادی ۶ زندانی از ندامتگاه دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عباس رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه امروز در جمع خبرنگاران از آزادی ۶ زندانی از ندامتگاه دماوند خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دستگاه قضایی در حوزه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و ضرورت نظارت بر زندان و رسیدگی به امور زندانیان به لحاظ حضور محکومان و متهمان تحت قرار، طی بازدیدی از ندامتگاه جابان (دماوند) و گفت‌وگو و ملاقات چهره به چهره با مددجویان، دستورات قانونی نسبت به رفع مشکلات آنان صادر شد.

وی گفت: در این برنامه بازدید ضمن پاسخگویی به سوألات قضایی و حل مشکلات اعلامی، کلیه عریضه‌های تنظیمی مرتبط با شعب دادگاه و دادسرای این شهرستان جمع‌آوری و موضوعات مربوط به دادسرا از طریق مطالبه پرونده و صدور دستور مقتضی و عریضه‌های مربوط به دادگاه از طریق مکاتبه با قضات شعب پیگیری شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در پایان عنوان کرد: در این بازدید تعداد شش نفر از زندانیان در راستای اعمال ماده ۱۴ دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری اعطای مرخصی منتهی به آزادی از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول