اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| اتصال دوربین‌های شهر صدرا به شبکه پلیس راهور در آینده نزدیک

شهردار شهر جدید صدرا از نصب تعداد زیادی از دوربین کنترل ترافیک و پایش تصویر در صدرا خبر داد و گفت: به زودی این دوربین‌ها به شبکه‌های مختلف پلیس راهور متصل می‌شوند.

فارس من| اتصال دوربین‌های شهر صدرا به شبکه پلیس راهور در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پی ثبت سوژه‌ای با عنوان "لزوم نصب دوربین در بلوار خلیج‌فارس شهر صدرای شیراز" در سامانه فارس من خبرگزاری فارس و تاکید بر ضرورت نصب دوربین در این بلوار، موضوع را از سوی شهرداری صدرا پیگیری کردیم.

بهزاد پرنیان در این باره اظهار داشت: وجود سیستم پایش تصویری و کنترل ترافیک از ضرورت های شهری است که متأسفانه در طول سال های عمری شهر صدرا اقدامی برای آن صورت نگرفته بود.

شهردار صدرا افزود: توجه به این مطلب نیز ضروری است که بخشی از بلوار خلیج فارس در محدوده شهرداری شیراز است و بخش زیادی از آن نیز براساس نقشه تفضیلی در «محدوده» شهر صدرا است و شهرداری موظف به خدمات رسانی در «حریم» شهری است.

پرنیان گفت: به هر ترتیب شهرداری صدرا با توجه به نیاز ضروری شهر، در بودجه سال ۹۹ نصب و راه اندازی دوربین و پایش تصویر در سطح شهر صدرا را  پیش بینی کرده است که در حال حاضر نصب بخش زیادی از این دوربین ها به اتمام رسیده و به زودی به شبکه های مختلف از جمله پلیس راهور متصل خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین علی رغم در محدوده نبودن بلوار خلیج فارس و ضرورتی که احساس می شد دو عدد دوربین در بلوار خلیج فارس نصب شده که همزمان با سایر دوربین های شهری به سیستم های مورد نظر متصل می گردند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول