اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

گاز گرفتگی در جنوب مشهد یک کشته و یک مسموم برجای گذاشت

مدیر منطقه پنجم آتش‌نشانی شهر مشهد از گازگرفتگی یک خانم و آقا در پی نشت گاز مونوکسید کربن در یک منزل مسکونی در جنوب این شهر خبر داد.

گاز گرفتگی در جنوب مشهد یک کشته و یک مسموم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، کاظم کاظمی گفت: ظهر امروز شنبه بیستم دیماه 99 در پی اعلام گزارش محبوسی یک زوج درمنزلی مسکونی به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 40 به‌محل حادثه در خیابان شهید دکتر بهشتی اعزام کرد.

مدیر منطقه پنجم آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: آتش‌نشانان به‌محض حضور در محل و بازگشایی درب منزل مشاهده کردند زن و مردی میانسال به‌دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن، دچار مسمومیت شده‌اند که متأسفانه مرد خانواده بر اثر شدت مسمومیت در دم فوت شده و همسرش نیز با علائم مسمومیت بالا توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به‌سرعت به مراکز درمانی منتقل شد.

این گزارش می‌افزاید؛ در بررسی‌های بیشتر با استفاده از دستگاه گازسنج در محیط داخلی منزل مشخص شد، نقص فنی در سیستم گرمایشی این واحد مسکونی یکی از دلایل احتمالی، این گازگرفتگی مرگبار بوده و تحقیقات بیشتر درباره علت دقیق وقوع این حادثه، توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول