اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی اصفهان تا پایان سال

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پروژه شهید سلیمانی در ۵ پل غیرهمسطح ساخته می‌شود، اظهار کرد: ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه آزادسازی این پروژه است و برای اجرا نیز به یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که پیش‌بینی می شود تا پایان سال جاری بهره‌برداری شود.

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی اصفهان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، ایرج مظفر با اشاره به آخرین تحولات در یکی از مهمترین پروژه های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: رینگ چهارم شهر اصفهان به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص و کلیدی شهر با مجموعه ای از طرح‌های عمرانی در حال تکمیل است که در این زمینه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی با ۸۰ درصد پیشرفت، بیشترین میزان پیشروی را داشته است.  

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این پروژه که از فروردین ماه ۹۸ آغاز شده است دارای ۱۸ هزار مترمربع پل سازی، ۵۰ هزار مترمربع فضای سبز و یک هزار و ۱۰۰ متر طول پل سازی است.

وی با اشاره به اینکه پروژه شهید سلیمانی در ۵ پل غیرهمسطح ساخته می‌شود، اظهار کرد: ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه آزادسازی این پروژه است و برای اجرا نیز به یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که پیش‌بینی می شود تا پایان سال جاری بهره‌برداری شود.

مظفر با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح آفتاب به عنوان یکی از بخش‌های رینگ حفاظتی در مرداد ماه سال جاری تکمیل شد، گفت: مساحت کل این طرح ۲۱۰ هزار مترمربع است که چهار هزار و ۹۰۰ مترمربع آن به پل سازی اختصاص یافته است. 

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان هزینه آزادسازی و اجرای تقاطع غیرهمسطح آفتاب را به ترتیب ۱۸۰ میلیارد ریال و ۷۸۸ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: برای این پروژه نیز ۷۸ هزار مترمربع فضای سبز پیش بینی شده است. 

وی با اشاره به میزان پیشرفت حلقه حفاظتی در کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم گفت: این مسیر دارای سه هزار متر طول با عرض ۷۶ متر و نیز دو پل غیرهمسطح است که تاکنون ۳۸ درصد آن ساخته شده است.     

مظفر افزود: برای آزادسازی این مسیر یک هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و برای اجرای آن یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار این طرح در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد. 

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان یکی دیگر از قطعات مجموعه پروژه‌های رینگ چهارم را مسیر صفر تا چهار کیلومتر رینگ دانست و گفت: این مسیر دارای چهار هزار متر طول با عرض ۷۶ متر و دارای سه پل غیرهمسطح است که هزینه آزادسازی و اجرای آن به ترتیب دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است و براساس زمان بندی در پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۰ باید به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول