اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بازار مرغ در شب عید با ثبات خواهد بود

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان گفت: بر اساس تدابیری که در کشور اتخاذ شده تا پایان سال 99 در کشور و استان از نظر تامین نهاده دامی مشکلی وجود ندارد و همین امر نیز باعث ثبات در قیمت مرغ در بازار، در ایام منتهی به سال جدید می‌شود.

بازار مرغ در شب عید با ثبات خواهد بود

ناصر نجیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: پس از نوسانات ماه‌های گذشته قیمت مرغ به علت نبود نهاده دامی حدود یک ماه است  نهاده  دامی 42 روز مرغداری‌های استان به صورت کامل تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه تدابیر خوبی برای تامین مرغ شب عید در استان اتخاذ شده است، افزود: میزان جوجه ریزی در نیمه اول دی ماه نسبت به سال گذشته نرمال بوده و پیش بینی می کنیم این میزان در نیمه دوم افزایش داشته باشد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: جوجه ریزی‌هایی که در حال حاضر انجام می‌شود بازار نیمه اول اسفند استان را پوشش می‌دهد این میزان در سال گذشته چهار میلیون قطعه بوده و امسال نیز بر اساس پیش بینی‌ها به این میزان می‌رسد.

نجیب‌زاده در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیری که در کشور اتخاذ شده تا پایان سال 99 در کشور و استان از نظر تامین نهاده دامی مشکلی وجود ندارد و همین امر نیز باعث ثبات در قیمت مرغ در لرستان می‌شود.

انتهای پیام/ ۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول