اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های سمنان ایمن می‌شود

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: سه پروژه رفع حادثه‌خیزی در راه‌های بین‌شهری و روستایی این استان در دست اجراست.

۳ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های سمنان ایمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان، وحید صداقت گفت: دو طرح جدید برای رفع نقاط حادثه‌خیز و ادامه یک طرح رفع این نقاط از سال گذشته اقداماتی است که در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان قرار دارد.

وی با بیان اینکه خسارات ناشی از تصادفات و سوانح رانندگی، موضوعی که سالانه میلیاردها تومان ضرر را به جامعه وارد می‌کند، افزود: عملیاتی کردن اقدامات مؤثر برای رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان یک نیاز اساسی است که توسط این اداره کل در حال پیگیری و اجراست.

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: این عملیات در محورهای سرخه- آرادان (پیچ لاسجرد)، محور گرمسار- سرخه و در محدوده پیچ پاده و در محور فولادمحله و مسیر دامغان- مهدی‌شهر اجرا می‌شود.

صداقت با اشاره به اینکه بهسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه به‌منظور تحقق اهداف ایمنی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: طی سال گذشته اقدامات کوتاه‌مدت و پیشگیرانه متعددی شامل تعریض محور، نصب علائم، مسیر نما، گاردریل و اجرای شیارهای لرزاننده عرضی در 10 نقطه پرحادثه محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

یک هزار و 995 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول