اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجازه کسب و کار در روزهای کرونایی با تدوین شرایط داده شود/ تأکید بر توجه بیشتر به کادر درمان

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه محدود کردن بازار کسب و کار گفت: باید شرایطی مهیا شود تا اجازه فعالیت حداقل نیمه‌باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به فضاهای کسب و کار داده شود.

اجازه کسب و کار در روزهای کرونایی با تدوین شرایط داده شود/ تأکید بر توجه بیشتر به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در دیدار سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه باید همچون  اقتصاد در طب نیز متکی به داخل باشیم، اظهار کرد: از تمام عزیزان دست‌اندرکار ستاد مبارزه با کرونا در همه سطوح که در دفاع از حریم سلامت جهاد می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه باید همانگونه که اقتصاد متکی به داخل سفارش شده است، به طب متکی به داخل نیز بیاندیشیم، گفت: الحمدلله نخبگان و مراکز دانش ‌نیان زیادی داریم که این ظرفیت و توانایی را دارند و اگر تولید واکسن داخلی به نتایج مثبت برسد موجب ایجاد موج علمی در کشور خواهد شد و این در شرایطی است که می‌بینیم واکسن های آمریکایی و خارجی نتایج بد و تلفات به‌دنبال داشته است‌.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه محدود کردن بازار کسب و کار از یک طرف باعث ضرر و زیان به مردم شده و از طرفی دیگر موجب افزایش رفت و آمد به روستاهای استان شده است، افزود: یکی از دلایل بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در روستاهاست، به نظر می‌رسد باید شرایطی مهیا شود تا اجازه فعالیت حداقل نیمه‌باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به فضاهای کسب و کار داده شود تا این مشکلات مرتفع شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: همانطور که در جهاد نظامی خداوند بین جهاد کنندگان و کسانی که در خانه نشستن یا فرار کردند فرق گذاشته ما هم باید در این شرایط جهادی به کسانی مانند پرستاران و کادر درمان که خالصانه آمدند و دل به کار دادن، توجه و کمک بیشتری کنیم تا بدانند که به زحمات‌شان اهمیت داده می شود.

محمدی‌لائینی اضافه کرد: از حمایت‌های مردمی و از وفاق همدلی که بین مردم در رزمایش‌های کمک‌های مومنانه به وجود آمده هم تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول