اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مؤمنانه؛ توزیع 500 بسته معیشتی کمیته امداد سیرجان بین نیازمندان

در ادامه کمک‌های مومنانه، 500 بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بین مددجویان و نیازمندان شهرستان سیرجان توزیع شد.

کمک مؤمنانه؛ توزیع 500 بسته معیشتی کمیته امداد سیرجان بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، در ادامه کمک‌های مومنانه در شهرستان سیرجان 500 بسته معیشتی کمیته امداد بین مددجویان زیر پوشش و نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 سهراب بهاءالدینی فرماندار سیرجان گفت: مشارکت مردم و خیران در رزمایش کمک مومنانه به تاکید مقام معظم رهبری نشانه نوعدوستی، ایثار و فداکاری آنها است و اقشار مختلف مردم سیرجان و خیران در چند مرحله رزمایش مواسات و همدلی کمک‌های خود را در جهت تامین بخشی از معیشت نیازمندان اهدا کردند.

وی با بیان این که رزمایش مواسات، نوعدوستی را تقویت کرد، افزود: تاکنون طی 5 مرحله رزمایش مواسات و همدلی با تلاش و همت سپاه و پایگاه‌های مقاومت و کمک‌های خیران و بخش صنعت و معدن انجام شده و بسته‌های معیشتی جمع‌آوری و بین نیازمندان و صنفوفی که در در اثر ویروس کرونا متضرر شدند، توزیع شد.

بهاءالدینی گفت: حفظ آرامش و امنیت امروز مردم به‌ویژه در شرایط کرونایی مدیون تلاش‌ها و دلسوزی‌های مجموعه‌هایی مانند بسیج، سپاه، خیران، مردم، کادر درمان است و ارزش این بسته‌های معیشتی بیش از2 میلیارد و 500 میلیون ریال هست که بین نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت متاثر از کرونا توزیع شده است.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول