اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انتصاب سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت

پژمان نامدارخانی به عنوان سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس معرفی شد.

انتصاب سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس طی حکمی پژمان نامدارخانی را به عنوان سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی این سازمان منصوب کرد.

حمیدرضا ایزدی ضمن سپاس و قدردانی از زحمات سید داوود حسینی، معاون سابق امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت فارس، پژمان نامدارخانی را به عنوان سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی این سازمان معرفی نمود.

وی با اشاره به تعهد، شایستگی و تجارب علمی و عملی پژمان نامدارخانی بیان کرد: با توجه به این توانمندی ها و شایستگی ها امید بر این است که سرپرست جدید نیز نقش موثر و مفیدی را در این حوزه ایفا نماید و موجبات رشد و شکوفایی اقتصاد استانی و کشوری را رقم بزند.

 ایزدی با تاکید بر تحقق جهش تولید و رعایت اصول قانون مداری ادامه داد: با وجود گستردگی ها در بخش‌ معدن،برنامه ریزی و ساماندهی، نظارت صحیح و موثر و اتخاذ تصمیمات اصولی در جهت تحقق این اهداف ضروری است.

انتظار می‌رود، با جدیت و تلاش وافر همراه با هماهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از توانمندی نیروهای جوان در رفع مشکلات و موانع واحدهای معدنی قدم‌های موثرتری برداریم.

انتهای پیام/ن/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول