اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قرارگاه مرکزی پیامبر اکرم (ص) مساجد در سمنان ایجاد شد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: قرارگاه مرکزی پیامبر اکرم (ص) مساجد در سمنان به‌عنوان استان پایلوت در کشور ایجاد شد.

قرارگاه مرکزی پیامبر اکرم (ص) مساجد در سمنان ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جلسه قرارگاه مرکزی پیامبر اکرم (ص) مساجد استان سمنان که به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور فرماندهان سپاه در نواحی شهرستان‌های استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مساجد ظرفیت بالایی دارند که باید از آنها به نحو احسن استفاده و برای تداوم انقلاب از آنها بهره برده شود.

وی افزود: خوشبختانه استقبال مردم استان سمنان از مساجد بسیار زیاد است و مساجد ظرفیت مناسبی برای جذب مردم محسوب می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: مساجد پایگاه طهارت و مبارزه با نفس است و باید تشکیل قرارگاه مرکزی پیامبر اکرم (ص) با جدیت دنبال شود.

شاهچراغی تصریح کرد: یکی از امتیازات بزرگ استان سمنان، ایجاد قرارگاه مرکزی پیامبر اکرم (ص) به‌عنوان استان پایلوت در کشور است که امیدواریم در این راستا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم در این جلسه گفت: باید تلاش شود تا مساجد بتوانند نقش اصلی خود را در جامعه ایفا کنند.

وی افزود: ایجاد قرارگاه‌های محله‌ای در مساجد موضوع مهمی است که باید دنبال شود و سمنان به‌عنوان استان پایلوت در کشور در ذیل یک قرارگاه در مساجد عمل کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: اگر بتوانیم کاری کنیم تا مساجد به‌درستی نقش خود را ایفا کنند، می‌توانیم نقش خود را در مقابله با جنگ نرم به‌درستی به تحقق برسانیم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول