اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سازش 76 درصد پرونده‌های شوراهای حل اختلاف زندانیان در یزد

رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: با ختم به صلح و سازش شدن تعداد یک هزار و 42 پرونده در شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد در نه ماهه سال جاری، سازش 76 درصدی در این پرونده ها رقم خورده است.

سازش 76 درصد پرونده‌های شوراهای حل اختلاف  زندانیان در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حداد با بیان این‌که شش شعبه شوراهای ویژه زندان در زندان‌های سراسر استان فعال است، اظهار کردذ: با همکاری این شعب در 9 ماهه ابتدایی سال جاری تعداد 539 نفر از افراد زندانی نیز آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی یکی از بارزترین نمادهای صلح و سازش را مربوط به شوراهای حل اختلاف ویژه زندان دانست و افزود: حمایت و تلاش همه جانبه این شعب، منجر به کاهش اطاله دادرسی، سرعت بخشی در رسیدگی، کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی در داخل زندان می شود.

رئیس شورای حل اختلاف استان یزد در ادامه یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دستگاه قضایی را کاهش آمار و پایش زندانیان جرایم مالی غیرعمد عنوان کرد و گفت: ضروری است برای تحقق این امر مهم از طریق مذاکره و میانجیگری تلاش مضاعف جهت صلح و سازش صورت گیرد.

حداد تصریح کرد: تلاش در مسیر صلح و سازش، تلاشی مأجور درگاه الهی است که رضایت مردم را در پی دارد و هم در بسیاری از موارد، فردی را از بند زندان رهانیده و به آغوش خانواده باز می گرداند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول