اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد قرچک

فرماندار شهرستان قرچک گفت: پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد که جزو پروژه‌های مهم و زیرساختی شهرستان محسوب می‌شود حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در بازدید از روند اجرای پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد، اظهار کرد: پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد که جزو پروژه‌های مهم و زیرساختی شهرستان محسوب می‌شود حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: ساخت ایستگاه راه‌آهن آغاز شده و جزو اولویت‌های مهم این شهرستان است.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: جلساتی به طور مرتب به منظور بررسی اقدامات انجام گرفته، رفع موانع پیشرفت کار و هماهنگی راه آهن با دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان برگزار شده است.

خطیبی ابراز کرد: امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی این دو پروژه به بهره‌برداری برسد تا با تسهیل در تردد خودروها و مردم مرتفع همچنین روند توسعه شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.

وی بیان کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح دو پروژه مهم و اولویت‌دار شهرستان بوده که مجری آن شرکت راه‌آهن است اما تمام ادارات باید کمک کنند این پروژه زودتر به بهره‌برداری برسد.

فرماندار قرچک عنوان کرد: نقشه طراحی ایستگاه راه‌آهن و امکانات اساسی آن از جمله پله برقی، آسانسور، سکوها و زیرگذرها توسط شرکت راه‌آهن به فرمانداری و شهرداری ارائه شود تا کلیه اقدامات تعریف شده در این پروژه‌ها مطابق برنامه زمان‌بندی پیش برود.

خطیبی افزود: تداخلات لوله‌های گاز، شبکه آب، کابل‌های برق و منصوبات مخابرات که در بستر پروژه قرار دارد باید در اسرع وقت مرتقع و برای جابه‌جایی هرگونه زیرساخت‌های عمومی در راستای جلوگیری از خسارات احتمالی با ادارات خدمات رسان منطقه هماهنگی لازم به عمل آید و با حضور آن‌ها انجام گیرد.

وی گفت: اداره کل راه‌آهن کلیه اطلاعات پروژه و نقشه جامع را در اختیار ادارات خدمات رسان قرار دهد تا در اسرع وقت جانمایی صحیح زیرساخت‌های خدماتی درهر دو پروژه انجام شود.

فرماندار قرچک در پایان بیان کرد: این پروژه باید مطابق آخرین استانداردها اجرا شود و به دلیل فرونشست دشت ورامین از استحکام کافی برخوردار باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول