اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازار شهر سی‌سخت تحت کنترل/مشکل روغن در بازار نیست

در بازرسی اداره صنعت،معدن و تجارت دنا از بازار شهر سی سخت مشخص شد بیشتر واحدها روغن خوراکی دارند.

بازار شهر سی‌سخت تحت کنترل/مشکل روغن در بازار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، گشت ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت دنا بر سوپر مارکت‌های شهر سی‌سخت جهت اطلاع از وضعیت روغن خوراکی موجود و نحوه توزیع بین مصرف کنندگان انجام شد.

به گزارش فارس، گشت ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت دنا جهت اطلاع از موجودی روغن خوراکی در مغازه های شهر سی سخت وارد بازار شد و همه واحدهای موجود در سطح شهر بازرسی کردند که تقریبا ۹۰ درصد واحدها روغن در ویترین خود داشتند و برای عرضه به مشتری هیچ گونه مشکلی نداشتند فقط تعداد اندکی کم فروشی و گران فروشی داشتندکه از دید بازرسان به دور نبودند.

پویان بازرس اداره صمت دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: طی گشتی که امروز از بازار شهر سی سخت داشتیم تقریبا اکثر مغازه های شهر سی‌سخت در ویترین‌های خود روغن های سرخ کردنی و خوراکی داشتند و بدون از هیچ گونه شرط و شروطی به مشتریان عرضه می کردند.

وی گفت: در خصوص گلایه‌مندی برخی از مغازه ها مبنی بر اینکه بعضی از شرکت های پخش مواد غذایی در ازای فروش روغن بایدهایی بابت خرید اجباری اجناس دیگر داشتند قول می دهیم که نسبت به این مسأله با مسئولین استانی مکاتبه و مشکل را حل کنیم.

پویان اظهار داشت: در این شرایط وخیم اقتصادی اصناف مواظب باشند چرا که برخی از شرکت‌ها اجناس خود را دو یا سه برابر قیمت درج شده بر روی کالا به مغازه دار می‌دهند و از ارائه فاکتور رسمی هم خودداری می‌کنند و فقط به دست نوشته ای ساده اکتفا می‌کنند که از مغازه داران انتظار داریم در صورت تخلف چنین شرکت هایی مراتب را فورا به اداره صمت دنا گزارش دهند.

بازرس اداره صمت دنا عنوان کرد: روغن در کل شهر سی‌سخت وجود دارد ولی در این بین مغازه داران اقدام به کم فروشی و یا بی‌عدالتی در فروش می‌کنند مردم نگران نباشند چرا که رایزنی‌ها و مکاتباتی با شرکت‌های پخش جهت توزیع روغن در کل شهر انجام شده است که قول دادند در یکی دو روز آینده روغن به بازار شهر سی سخت تزریق کنند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول