اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۵۷ باند حرفه‌ای مواد مخدر با تلاش پلیس سمنان متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از متلاشی شدن ۵۷ باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش پلیس این استان خبر داد.

۵۷ باند حرفه‌ای مواد مخدر با تلاش پلیس سمنان متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ عباس نادعلی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: ۵۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان متلاشی شد.

او ادامه داد: دو هزار و ۸۵۴ نفر از قاچاقچیان، عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر و همچنین معتادان در ۹ ماهه امسال در استان سمنان دستگیر شده‌اند که از این تعداد، ۹۶ درصد را مردان و چهار درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اضافه کرد: ۱۰ عملیات مسلحانه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر امسال با حضور نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان انجام شده است که در آن‌ها، هفت نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند.

نادعلی از کشف و ضبط ۲۳ قبضه انواع سلاح از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و مقادیر زیادی مهمات در استان سمنان خبر داد.

او بیان کرد: در طرح‌های محله‌محور پلیس، یک هزار و ۵۶۹ مرحله عملیات در استان سمنان به اجرا درآمده که عمده آنها با همکاری مردم صورت گرفته و این همیاری در مبارزه با مواد مخدر بسیار کارساز بوده است.

نادعلی از اجرای ۵۰۱ مرحله پاک‌سازی نقاط آلوده به مواد مخدر در استان سمنان خبر داد و گفت: در ۱۷۸ مرحله، مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در این استان انجام شده است.

او همچنین شناسایی عناصر اصلی و حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان سمنان و کشور، شناسایی عناصر اصلی و توزیع‌کنندگان خرده‌فروش در محلات و مناطق شهری و روستایی، ضربه به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان، شناسایی عناصر مسلحانه قاچاق مواد مخدر و هوشمندسازی پلیس در کنار اجرای طرح‌های محله‌محور برای ارتقای امنیت اجتماعی، پاک‌سازی مناطق آلوده و دانشگاه‌ها را رویکردهای مهم پلیس مبارزه با مواد مخدر دانست.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول