اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم ساماندهی انبارهای ضایعاتی در هرمزگان

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح جامعه نقش بسزایی در کاهش سرقت‌ها دارد.

لزوم ساماندهی انبارهای ضایعاتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر علی رئوفی در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت با اشاره به اهمیت کاهش سرقت ها، عنوان کرد: خروجی جلسات کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت باید زمینه ساز  کاهش سرقت ها و ایجاد بستر مناسب امنیت برای مردم استان باشد.

وی گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم نقش بسزایی در کاهش سرقت ها دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: از ظرفیت سامانه های پیامکی شرکت مخابرات استان برای آگاهی بخشی مردم برای پیشگیری از وقوع سرقت بهره گرفته شود.

رئوفی تصریح کرد: مردم نقش بسزایی در برقراری امنیت دارند و باید از ظرفیت های مردمی در راستای ارتقا شاخص های امنیتی بهره گرفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر ساماندهی انبارهای ضایعات در سطح استان، اظهار داشت: برای کاهش آسیب های اجتماعی ساماندهی انبارهای ضایعاتی در سطح استان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول