اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آموزش مجازی 270 هزار دانش‌آموز گلستانی در بستر شاد/ مدارس گلستان از بهمن بازگشایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از آموزش مجازی 270 هزار دانش‌آموز این استان در بستر شبکه شاد خبر داد.

آموزش مجازی 270 هزار دانش‌آموز گلستانی در بستر شاد/ مدارس گلستان از بهمن بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احسان گوهری‌راد عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: تعداد دانش‌آموزان گلستانی ۳۷۰ هزار نفر است که ۲۷۰ هزار نفر آنها در بسر «شبکه شاد» آموزش می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه سه چهارم جمعیت استان گلستان ارتباط دو سویه با آموزش و پرورش دارند، تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا در استان گلستان روند کلاس‌های غیرحضوری برقرار است، اکثر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و شبکه «شاد» اتفاق می‌افتد.

* فعالیت ۲۰ هزار معلم در راستای آموزش مجازی به دانش‌آموزان/ در زمینه بصیرت‌آفرینی جوانان و نوجوانان برنامه‌های مجازی ترتیب داده شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به فعالیت ۲۰ هزار معلم در راستای آموزش مجازی به دانش‌آموزان گفت: تلاش برای یادگیری هر چه بیشتر دانش‌آموزان در بستر مجازی توسط معلمان انجام می‌شود.

گوهری‌راد با اشاره به تدبیر آموزش و پرورش در برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: در زمینه بصیرت‌آفرینی جوانان و نوجوانان برنامه‌های مجازی ترتیب داده شده است.

وی گفتمان مجازی برای دانش‌آموزان و معلمان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر نام برد و گفت: نسل جوان که آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند باید به عنصر بصیرت تجهیز شوند و دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی باید نسل به نسل به درستی به آیندگان منتقل شود.

* زمینه آموزش حضوری برای دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی فراهم می‌شود/ تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری حداکثر ۱۰ نفر است

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به بازگشایی مدارس استان از ابتدای بهمن ماه جاری بیان کرد: مدارس استان گلستان براساس پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

گوهری‌راد با بیان اینکه زمینه آموزش حضوری برای دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی فراهم می‌شود، گفت: دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر که از لحاظ کرونا در وضعیت آبی هستند آموزش حضوری مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری حداکثر ۱۰ نفر است، افزود: هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، کار و دانش در خوشه دروس شایستگی‌های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی می‌توانند از کلاس‌های حضوری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول