اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

اخبار تعلیم و تربیت| از برگزاری کنفرانس برق ایران تا مهلت بخشودگی بدهی دانشجویان

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران توسط انجمن علوم مهندسی برق ایران و دبیرخانه کمیته دائمی کنفرانس به صورت مجازی ۲۸ الی ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

اخبار تعلیم و تربیت| از برگزاری کنفرانس برق ایران تا مهلت بخشودگی بدهی دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران با هدف گسترش دانش فنی در گرایش‌های مختلف مهندسی برق، ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی و همچنین تشویق محققان برق به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

این کنفرانس تخصصی در محورهای الکترونیک، کامپیوتر، قدرت، کنترل، مهندسی پزشکی و مخابرات برگزار می‌شود.

مهلت ارسال مقالات متقاضیان برای شرکت در این کنفرانس تا یکم بهمن ماه سال ۱۳۹۹ است و همچنین نتایج داوری مقالات پنجم اسفندماه ۱۳۹۹ نیز اعلام خواهد شد و مقالات پذیرفته شده در IEEE و ISC نمایه خواهند شد.

محل دبیرخانه کنفرانس مهندسی برق ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر قرار دارد و متقاضیان برای شرکت در این کنفرانس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی https://iceeconf.ir مراجعه کنند.

* ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی تا ۲۵ دی تمدید شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی از تمدید ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی تا ۲۵ دی خبر داد و گفت: تمامی مراحل ثبت نام به صورت غیرحضوری بوده و نیاز به مراجعه به دانشگاه نیست.

وی افزود: دانشجویانی که کد ملی آنها با صفر شروع می شود اگر برای ورود به سیستم آموزشی گلستان دچار مشکل شده اند، کد ملی خود را بدون صفر وارد کنند.(در غیر اینصورت برای راهنمایی بیشتر به شماره ۰۹۰۵۷۶۴۰۰۳۸ پیامک ارسال کنند)

* ۳۰ دی آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان متقاضی بازگشت به تحصیل

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور گفت: آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان ورودی سال ۹۷ و ماقبل آن که تحصیل را رها کرده و اکنون متقاضی بازگشت به تحصیل هستند، ۳۰ دی ماه سال جاری است.

زمانی با عنوان اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد، افزود: از اوایل سال جاری تقاضاهای بسیاری ازسوی دانشجویانی که به هر دلیلی تحصیل را رها کرده اند، دریافت شد مبنی بر اینکه امکان بازگشت به تحصیل برای آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اخذ مجوز هیأت امنا برای بازگشت به تحصیل دانشجویان در تابستان گذشته اذعان داشت: تاکنون حدود ۷ هزار دانشجوی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد موفق به بازگشت به تحصیل شده اند و دیگر متقاضیان فقط تا پایان دی ماه سال جاری برای ارائه درخواست به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور فرصت دارند.

زمانی گفت: تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور از کلیه تسهیلات کالا کارت و وام های دانشجویی برخوردار خواهند بود و از این نظر هیچگونه تفاوتی بین دانشجویان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول