اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۵ سرنشین شناور صیادی در دریای عمان نجات یافتند

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی مرکز (MRCC) بندر چابهار، طی عملیات جستجو و نجات دریایی، ۵ نفر سرنشین شناور مضطر صیادی در دریای عمان نجات یافتند.

۵ سرنشین شناور صیادی در دریای عمان نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ سیدحسن ابراهیمی اظهار کرد: شناور صیادی گنج با ۵ نفر خدمه که بدلیل نقص فنی موتوری در فاصله ۳۰۰ مایلی بندر چابهار و نزدیکی بندر مسیره کشور عمان در شرایط نامساعد جوی گرفتار شده بود با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار توسط گارد ساحلی کشور عمان نجات یافتند.

معاون دریایی بنادر و دریانوردی استان درباره عملیات نجات اظهار کرد: در پی‌تماس دریافتی شب گذشته از صاحب لنج صیادی با مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار از طریق خط تلفنی ۱۵۵۰، و اعلام شرایط اضطرار و نیاز به کمک فوری بدلیل اتمام سوخت، خرابی موتور و سرگردانی در دریای عمان، بلافاصله ارتباط و هماهنگی لازم با گارد ساحلی و نیروی دریایی کشور عمان برای عملیات نجات برقرار شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: سرنشینان شناور حادثه دیده طی عملیاتی موفق در موقعیت مذکور توسط گارد ساحلی عمان در سلامت بسر برده و نجات یافتند.

شماره مستقیم ۱۵۵۰ بصورت ۲۴ ساعته جهت اعلام حوادث دریایی کانال 16 دستگاه VHF جهت اعلام حوادث دریایی فعال است.

انتهای پیام/3139/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول