اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت از بازنشستگان؛ وظیفه مسؤولان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: حمایت همه‌جانبه از کارکنان بازنشسته فارغ از الزام قانونی با توجه به مسؤولیت اجتماعی و تعهد اخلاقی، وظیفه مسؤولان است.

حمایت از بازنشستگان؛ وظیفه مسؤولان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، فاطمه منصوری در نشست اعضای کانون بازنشستگان استانداری سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: حمایت همه‌جانبه از کارکنان بازنشسته استانداری سمنان فارغ از الزام قانونی با توجه به مسؤولیت اجتماعی و تعهد اخلاقی وظیفه مسؤولان است.

وی گفت: همواره معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان حمایت همه‌جانبه از کارکنان بازنشسته استانداری را وظیفه خود دانسته و در حد توان برای گره‌گشایی از مشکلات این افراد در تلاش است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان عنوان کرد: کرونا و مشکلات مالی بخش قابل‌توجهی از برنامه‌ریزی‌های استانداری برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر باهدف افزایش رفاه کارکنان بازنشسته این مجموعه را به حالت تعلیق در آورد؛ اما در تلاش هستیم برای ماه‌های آینده با نزولی شدن شیوع این ویروس تا حد مقدور برخی از برنامه‌ها احیا و اجرا شود.

منصوری گفت: مجمع کانون بازنشستگان استانداری سمنان به شکل مطلوبی برگزار شود و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در برگزاری این مجمع نظارت می‌شود.

وی تأکید کرد: بازنشستگان استانداری سمنان برای انتخاب گروه جدید مجمع در انتخابات پیش رو حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول