اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزاری دوره‌های مربیگری تکواندو به میزبانی تبریز

دوره‌های مربیگری درجه 3 تکواندو با حضور مربیان استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، قزوین، کردستان و کرمانشاه به میزبانی تبریز و به شکل مجازی برگزار گردید.

برگزاری دوره‌های مربیگری تکواندو به میزبانی تبریز

‌به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابوالفضل حبیب‌چشمه‌ مسوول آموزش هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در این دوره آموزشی مدرسان فدراسیون، کلیه مفاهیم مصوب و ابلاغ شده از سوی فدراسیون را با جدیت کامل ارائه کردند و به دفعات پرسش و پاسخ انجام گرفت و شرکت‌کنندگان در دوره هم به سوالات مدرس پاسخ دادند که نشان از سطح بالای مشارکت در کلاس‌های دوره بود.

‌وی افزود: حضور و غیاب مربیان حاضر در این دوره به صورت چند مرحله‌ای در ابتدای هر کلاس و همچنین بعد از تایم استراحت، پس از برقراری ارتباط تصویری با هر یک از شرکت کنندگان، انجام می‌گرفت.

‌حبیب‌چشمه تصریح کرد: با توجه به مجازی بودن این دوره، موانع و مشکلات ویژه‌ای بر آن مترتب بود که مرتفع کردن این موانع در دوره‌های بعدی بسیار مفید خواهد بود.

به گفته وی، نیاز به آموزش کافی محیط نرم‌افزار اسکای‌روم به مدرسان، بروز مشکلات مربوط به اینترنت هنگام تدریس مدرسان، عدم حضور یک کارشناس IT برای رفع موانع انفورماتیکی مدرسان از جمله چشمگیرترین مشکلاتی است که رفع آنها به بهبود کیفیت دوره‌های بعدی کمک خواهد کرد.

‌مسوول آموزش هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: برای تشخیص هویت افراد شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی، پیشنهاد شد کد ملی تکواندوکاران لینک‌دار باشد تا در مواقع نیاز تصویر شرکت کنندگان توسط مدیر دوره رویت و با فرد حاضر در کلاس مطابقت داده شود.

‌وی در پایان از تلاش‌های مسوول کمیته آموزش فدراسیون تکواندو و همکاران‌شان و همچنین مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در برگزاری هر چه بهتر دوره‌های مربیگری و داوری قدردانی کرد.

انتهای پیام/60017/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول