اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

توزیع ۲۵۰۰ بسته غذایی توسط مسجدی در تهران

امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر (عج) در شهر قدس با بیان اینکه تاکنون ۶ مرحله کمک‌های مومنانه در بین خانواده‌های کم‌بضاعت محله‌های اطراف مسجد توزیع شده است، گفت: در مجموع در این ۶ مرحله، ۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی تهیه و توزیع شده است.

توزیع ۲۵۰۰ بسته غذایی توسط مسجدی در تهران

حجت‌الاسلام علی حبیبی، امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس در خصوص فعالیت‌های جهادی این مسجد در ماه‌های اخیر اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت‌های جهادی مسجدمان با حضور جهادگران آغاز شد تا بتوانیم در کنار دیگر نهادها به مردم خدمت کنیم.

توزیع ۲۵۰۰ بسته غذایی توسط یک مسجد

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ مرحله کمک‌های مومنانه در بین خانواده‌های کم بضاعت محله‌های اطراف مسجد توزیع شده است، گفت: نخستین مرحله در ماه مبارک رمضان و ششمین مرحله نیز دو هفته قبل انجام شد؛ در این ۶ مرحله، ۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی بین افراد آسیب‌پذیری که با تلاش جهادگران شناسایی شدند، با حفظ کرامت توزیع شد.

۱۳۰ خانواده کم بضاعت زیر پوشش مسجد

امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر (عج) با بیان اینکه ۱۳۰ خانواده کم بضاعت در محله‌های اطراف مسجد حضرت ولیعصر (عج) شناسایی شده‌اند، افزود: این خانواده‌ها علاوه بر بسته‌های غذایی، تحت پوشش ویژه ما نیز قرار دارند؛ برخی اوقات به تعداد نفرات این خانواده‌ها غذای گرم تهیه می‌کنیم و به دستشان می‌رسانیم؛ برای شب یلدا نیز بسته‌های میوه و آجیل را بین این خانواده‌ها توزیع کردیم.

توزیع ۸ هزار ماسک توسط نیروهای جهادی

حبیبی با اشاره به ضدعفونی کردن معابر شهری اطراف مسجد حضرت ولیعصر (عج)، یادآور شد: تاکنون ۸ هزار ماسک توسط نیروهای جهادی تولید شده است؛ جهادگران با چرخ‌های خیاطی معمولی این ماسک‌ها را تولید و بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با چندین خَیر برای مشارکت در طرح کمک‌های مومنانه صحبت کرده‌ایم، گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده، قرار است با استقرار یک پزشک در مسجد حضرت ولیعصر (عج)، بیماران به‌صورت رایگان ویزیت شوند.

توزیع ۶۰۰ بسته فرهنگی به نیت حاج قاسم

امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به توزیع ۶۰۰ بسته فرهنگی به‌مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی مسجد در قالب فضای مجازی با قوت بیشتری در حال انجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول