اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وظیفه امروز اصحاب رسانه الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی است

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: وظیفه امروز اصحاب رسانه ادامه دادن راه و رسم حاج قاسم و الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی است.

وظیفه امروز اصحاب رسانه الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان رضوی، عباس محمدیان اظهار کرد: در راستای سیاست‌های سازمان بسیج رسانه و همزمان با روز بسیج رسانه و ایام سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی، تعدادی از خبرنگاران بسیجی پویشی را به نام «سفیران حاج قاسم» به محله‌ها می‌آیند، راه‌اندازی کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: وظیفه امروز اصحاب رسانه ادامه دادن راه و رسم حاج قاسم و الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی است. 

وی ادامه داد: از شاخص‌های بارز پیروان مکتب سلیمانی خدمت به مردم است و آن شهید بزرگوار از جنس مردم و برای مردم بود. 

محمدیان اعضای بسیج رسانه خراسان رضوی را پیروان مکتب سلیمانی دانست و اضافه کرد: خبرنگاران بسیجی نیز در راستای رسالت خود با مدد از روح این شهید و حضور در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهرها پیگیر حل مشکلات مردم از سوی مسئولان  شدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه با افزایش مشکلات اقتصادی در کشور مردمان حاشیه شهرهای کشور با شرایط سخت‌تری روبرو شدند، بیان کرد: راویان رسانه ای حاشیه شهر وظیفه بررسی و نمایش شفاف وضعیت زندگی مردم در این مناطق را برعهده گرفتند.

وی یادآور شد: مردم این استان در پناه امام مهربانی سال‌هاست که روزهای سخت را با همدلی و به پشتوانه حضرت ثامن الحجج(ع) پشت سر گذاشته‌اند و امروز در عرصه اقتصادی، اجتماعی، آزمونی دیگر را می‌گذرانند.

محمدیان گفت: اهالی رسانه خراسان رضوی در پیگیری، سرکشی و توجه به مسائل و گره‌گشایی از رنج حاشیه‌نشینان پیشرو در کشور بوده‌اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: چالش‌های حاشیه‌نشینی توسط رسانه‌های استان در مشهد و شهرستان‌ها بررسی و بسیج رسانه استان در تلاش است تا با پیوند رسانه و مدیران استان در حل این شبکه مسائل راهگشا باشد.

وی افزود: حاشیه‌نشینی پایگاهی برای تولید آسیب‌های اجتماعی است و این نارضایتی‌ها و آسیب‌ها در صورت بی‌توجهی تبعات جبران‌ناپذیری برای کشور در پی دارد.

محمدیان تصریح کرد: بسیاری از روستاهای اطراف مشهد و شهرهای بزرگ استان به‌دلیل عدم برخورداری و بی‌توجهی در این سال‌ها خالی از سکنه شدند و این مهاجرت‌ها برای شهرهای مهاجرپذیر روزبه‌روز مشکلات و آسیب‌های جدیدی را رقم می‌زند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از اهالی رسانه خراسان رضوی خواست تا پیروان مکتب سلیمانی باشند و خدمت به حاشیه‌نشینان را خدمتی پراهمیت به کشور بدانند.

وی خطاب به مسئولان یادآور شد: رسانه‌ها چشم و گوش بیدار جامعه هستند و نظرات و گزارش‌ها و اخبار تولیدی‌شان باید مورد توجه و راهگشای مدیران در این مسیر باشد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول