اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مایک پنس: دوره ما رو به پایان است و به آرامی کنار می‌رویم

معاون رئیس جمهوری آمریکا خطاب به فرمانداران ایالت‌های مختلف آمریکا گفت که دوره دولت ترامپ رو به پایان است و انتقال قدرت به آرامی انجام می‌شود.

مایک پنس: دوره ما رو به پایان است و به آرامی کنار می‌رویم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معاون رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه شب به وقت تهران به فرمانداران ایالتی گفت که دوره حکومت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا رو به پایان است و دولت جدید کارهای باقی مانده در زمینه کرونا را انجام می‌دهد.

 به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا  گفت که دولت در مرحله گذار است و با تیم «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب همکاری می‌کند. وی از فرمانداران ایالتی برای تلاش در مهار کرونا تشکر کرد و به آنها قول انتقال بی‌وقفه دولت را داد.

مایک پنس گفت، هدف این است که در تلاشهای مستمر برای سلامتی مردم آمریکا هیچ خللی ایجاد نشود.

اظهارات پنس در حالی است که مجلس سنای آمریکا به سمت استیضاح یا اقدامات دیگر برای برکناری اجباری ترامپ از سمت خود پس از حمله هفته گذشته گروهی از طرفداران وی به کنگره این کشور پیش رفت. ترامپ به دروغ ادعا کرد که شکست در انتخابات بابت تقلب گسترده در آرا رای دهندگان آمریکایی بود.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که کلیه سفرهای مقام‌های ارشد دولت آمریکا از جمله معاون ریاست جمهوری و وزیر خارجه این کشور به دلیل در پیش بودن مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب لغو شد.  وزارت خارجه آمریکا سه‌شنبه‌شب به وقت تهران اعلام کرد با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، کلیه مسافرت‌های خارجی کارمندان این وزارتخانه لغو شده است.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که سفرهای مایک پنس، معاون ریاست جمهوری آمریکا نیز به دلیل در پیش بودن مرام تحلیف ریاست جمهوری لغو  شد.

مراسم تحلیف بایدن قرار است 20 ژانویه ( یکم بهمن) تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شود.گزارش‌ها حاکیست که اداره پلیس شهر نیویورک، ۲۰۰ نیروی خود را به محل بر‌گزاری مراسم تحلیف بایدن در واشنگتن به منظور کمک به پلیس محلی اعزام خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول