اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آیت الله مصباح یزدی دست از مبارزه با انحراف و جریان لیبرال برنداشت

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به استقامت آیت الله مصباح یزدی در مقابل جریان لیبرالیسم، گفت: آیت الله مصباح یزدی نظریه‌پردازی بود که اگر نظریاتش مورد توجه قرار می‌گرفت بسیاری از فتنه‌ها رخ نمی‌داد.

آیت الله مصباح یزدی دست از مبارزه با انحراف و جریان لیبرال برنداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی، اظهار کرد: رفتار و سلوک آیت‌الله مصباح یزدی همیشه برای ما و همه شاگردانش الگو بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به پیامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فوت ایشان صادر کردند، گفت: پیام مقام معظم رهبری جامع‌ترین پیام بود و می‌توان برای تمام کلمات و عناوینی که در این پیام به کار برده شده، یک کتاب نوشت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه متأسفانه مردم آن طور که باید شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی را نشناختند، تأکید کرد: آیت الله مصباح یزدی نظریه‌پردازی بود که اگر نظریاتش مورد توجه قرار می‌گرفت بسیاری از فتنه‌ها رخ نمی‌داد.

حجت الاسلام روانبخش ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی خلاء وجود شخصیت‌هایی مانند شهید مطهری و علامه طباطبایی را در دوران حاضر رفع کرده بود، اما متأسفانه هجمه سنگین تبلیغاتی دشمن طوری بود که ایشان را به عنوان یک چهره سیاسی معرفی کرد.

وی با اشاره به استقامت آیت الله مصباح یزدی در مبارزه با جریانات سکولاریسم و لیبرالیسم، بیان کرد: در زمان دولت اصلاحات خیلی‌ها تلاش کردند که آیت الله مصباح یزدی را مجبور کنند تا دست از مخالفت با تفکر لیبرالیسم و سکولاریسمی دولت اصلاحات بردارد اما او به خاطر فکر و اعتقادش به اسلام و ولایت فقیه هرگز از این موضع عقب ننشست و می‌گفت تنها زمانی دست از مبارزه با انحراف و جریان لیبرال برمی‌دارم که ولی فقیه و نایب امام زمان(عج) به من بگویند.

شاگرد آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه این عالم ربانی هیچ قدمی را بر نمی‌داشت مگر اینکه در راه رضای خدا باشد، افزود: در دو دوره‌ای که من عضو شورای اسلامی شهر قم بودم، آیت الله مصباح یزدی همیشه به من هشدار می‌دادند به خاطر هر رأیی که می‌دهم باید مراقب باشم و می‌گفتند که به ازای هر رأی باید پاسخگوی خدا و مردم جامعه باشم.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری، جمعی از ائمه جمعه و مسؤولان شهرستان ری و شاگردان حضرت آیت‌الله مصباح یزدی به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) در ستاد حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول