اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از اجرای طرح نصر و پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۷۰ خرده فروش حرفه‌ای مواد افیونی و معتاد تابلو خبر داد.

دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد در شاهین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی صادقی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی و به منظور پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر طرح نصر را با هدف برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر اجرا کردند.

فرمانده انتظامی شاهین‌شهردر ادامه افزود: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده‌های انتظامی ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف مقادیری مواد مخدر ۷۰ خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر و معتاد متجاهر و پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند که متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده از حضور افراد معتاد متجاهر است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول