اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات اجرایی تحقیق و تفحص از فولادساز اصفهانی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره مراحل اجرایی بعد از تصویب تحقیق و تفحص از شرکت فولادساز اصفهانی در مجلس توضیحاتی را ارائه کرد.

جزئیات اجرایی تحقیق و تفحص از فولادساز اصفهانی

حجت الاسلام حسین میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان که مراحل گردش کار آن در مجلس طی شده بود، امروز به صحن علنی مجلس رسید و با اکثریت قاطع آرای ۱۹۸ نماینده تصویب شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اقدام گامی برای بررسی تخلفات خواهد بود و احیاناً اگر فسادی وجود داشته باشد، بررسی شده و حق سهامداران و بیت‌المال به دست می‌آید و به مدیریت ناسالم این مجموعه پایان داده شود.

وی تصریح کرد: پس از تصویب تحقیق و تفحص، گروهی از نمایندگان تشکیل می شوند که شامل کسانی است که طرح تحقیق و تفحص را امضا کردند؛ البته از بقیه نمایندگان مجلس هم می‌توانند در تیم خودشان داشته باشند و با گروه‌های کارشناسی مختلف، در همه ابعاد اوضاع فولاد مبارکه اصفهان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول