اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دانش‌آموختگان مرکز آموزشی نداجا رشت آماده دفاع از شرف و عزت هستند

معاون تربیت و آموزش مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت با اشاره به تربیت تخصصی نیرو در این مرکز، گفت: دانش‌آموختگان مرکز آموزشی نداجا رشت آماده دفاع از شرف و عزت هستند.

دانش‌آموختگان مرکز آموزشی نداجا رشت آماده دفاع از شرف و عزت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان دوره ۱۹۱ در مرکز فرماندهی آموزش‌های تخصصی دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی جمهوری اسلامی رشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه کرونا و بدون رژه حماسی برگزار شد.

معاون تربیت، آموزش و پژوهش فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم (ع) رشت در این مراسم با اشاره به ابعاد آموزشی این مرکز، اظهار کرد: جمعیت دانش‌آموختگان حاضر در میدان در رشته‌های عرشه، فنی و آمار هستند که در ۱۴ تخصص برای دریافت درجه و نشان معرفی شده‌اند.

ناخدا یکم عرشه شهرام حبیبی از سطح بالای آمادگی نیروهای تربیت‌شده در مرکز فرماندهی آموزش‌های تخصصی دریایی باقرالعلوم رشت خبر داد و افزود: این دانش‌آموختگان به وظایف خود واقف بوده و با پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب و با فضیلت آماده دفاع از شرف و عزت هستند.

وی با اشاره به پیشینه تربیتی مرکز آموزشی نداجا رشت، گفت: این مرکز به خود می‌بالد که با پیشینه تربیت گذشته و کنونی با بهره‌گیری از فرامین سلسله مراتبی فرماندهان نقش اساسی در تربیت نیرو داشته است.

معاون تربیت، آموزش و پژوهش فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم (ع) رشت، تربیت راهبردی برای نداجا در مرکز فرماندهی آموزش‌های تخصصی دریایی رشت را حائز اهمیت برشمرد و افزود: دستاوردهای این مرکز در کنار تلاش‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش این است که توانسته در راستای تربیت نیروی کارآمد گام‌های اساسی بردارد.

 وی همچنین به پرورش روح بلند تربیتی منطبق بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی رشت اشاره کرد و گفت: این مرکز توجه ویژه در زمینه‌های تربیتی فرمانده کل قوا داشته و در مسیر توسعه دانش، ایمان، تعهد، تخصص، حرکت در مسیر گام دوم انقلاب، تربیت با محوریت ولایتمداری و همچنین بازنگری در معاون آموزشی و ایجاد تعامل بین دانش‌آموختگان و مربیان حرکت کرده است.

حبیبی اطمینان داد که از پاسداری جمهوری اسلامی و فرامین فرماندهی کل قوا در راستای توسعه راهبردهای توسعه‌ای نداجا حرکت کنند و فرامین فرماندهان را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم نیز فرماندهان، مربیان و دانش‌آموختگان مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی حضرت باقرالعلوم (ع) رشت هدایایی را به‌رسم یادبود از فرمانده مرکز آموزش دریافت کردند.

اجرای سان از یگان‌های مستقر در میدان و استقرار در جایگاه توسط فرمانده مرکز آموزش، صلوات خاصه خاتم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، ایراد خطابه توسط نماینده دانش‌آموختگان قدیم و جدید،

اجرای حرکات رزمی توسط دانش آموزان، اجرای سرود ولایت توسط دانش آموزان و مدیحه‌سرایی در رثای حضرت زهرا سلام‌الله علیهما از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای این مراسم دانش‌آموختگی مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام رشت بود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول