اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تغییر نگرش مسئولان به بیماری کرونا مهمترین اقدام طرح شهید سلیمانی/ نگرانی‌ها از عادی‌سازی کووید ۱۹ در جامعه

جانشین بسیج جامعه پزشکی گفت: مهترین کار صورت گرفته در طرح شهید سلیمانی تغییر نگرش مسئولان از درمان به پیشگیری بود.

تغییر نگرش مسئولان به بیماری کرونا مهمترین اقدام طرح شهید سلیمانی/ نگرانی‌ها از عادی‌سازی کووید ۱۹ در جامعه

مجید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس یاسوج، در خصوص برکات طرح شهید سلیمانی گفت: طرح شهید سلیمانی در چند ماهی که آغاز شده یکی از اصولی‌ترین مولفه‌های کاهش تعداد مبتلایان به کرونا بوده و آمارهای رسمی که روزانه مطرح می‌شوند گواه این مسئله است.

جانشین بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: مهمترین کاری که طرح شهید سلیمانی در بیماری کرونا انجام داد تغییر نگرش مسئولان از مسئله درمان به پیشگیری کرونا بود که این تغییر نگرش‌ها در سایر بحران‌ها اثرگذاری بر رفتار سیاسیون را نشان دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انسجام بین نهادها به خصوص نهادهای حوزه سلامت موجب شده وضعیت مطلوبی را در این استان شاهد باشیم، کاهش آمارهای کرونایی بیانگر تلاش‌ شبانه‌روزی حوزه سلامت و مسئولان سپاه و  بسیج است.

این مسئول عنوان کرد: البته آنچه جای نگرانی برای این استان و سایر استان‌های دیگر است عادی‌سازی و ضعیف شدن اراده‌ها است.تجربه نشان داده در پیک‌های قبلی خیزهایی خوبی برداشته شده اما بعد از یک اطمینان خاطر نسبی مجددا  از شدت و حدت آن کاسته و انعکاس رفتار  مردم به شکل مضاعف تشدید یافته است.

احمدی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان خانوادگی، طایفی و قبیله‌ای است که این در وضعیت بیماری کرونا یک تهدید به شمار می‌رود لذا از ظرفیت روحانیون، نیروهای انتظامی و سایر نهادهای مرتبط جامعه استفاده شود.

جانشین بسیج جامعه پزشکی کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها گفت: رسانه می‌توانند در ضعیف نشدن اراده‌ مردم و نهادینه شدن پروتکل‌ها در زندگی افراد بیش از این نقش ایفا کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه آنچه باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این استان شده بود حضور در مراسمات عروسی و عزا است که نیازمند کار فرهنگی بیشتر در این خصوص و استفاده از ظرفیت بزرگان، اقوام و فامیل هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول