اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای طرح شهید سلیمانی در اسلامشهر الگوی موفق در مهار کرونا است

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان اسلامشهر به عنوان یک الگوی موفق در مقابله و مهار ویروس کرونا است.

اجرای طرح شهید سلیمانی در اسلامشهر الگوی موفق در مهار کرونا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران ظهر امروز در بازدید از روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان اسلامشهر که با موفقیت به مرحله اجرا در آمده، به عنوان یک الگوی موفق در کنترل و مهار ویروس کرونا است.
وی با اشاره به دستاوردهای اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این موج نشاط و پرطراوت از نشاط اجرایی مایه افتخار است که در ذیل اجرای طرح شهید سلیمانی، دستاوردهای سترگی حاصل شده و این طرح به دلیل آثار شخصیت متعالی و عاطفی و برکات نام شهید سلیمانی، از روزهای آغازین با یک شتاب مشخص و فزاینده آغاز و از نظر زمانی نیز کاملاً همخوانی داشته و بسیار تاثیرگذار بوده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با بیان اینکه این طرح مقطعی و مناسبتی نیست، ادامه داد: طرح شهید سلیمانی طرحی مستمر اجتماعی است که پیشران آن همه مردم هستند و با نشاط دریادلان بسیجی به خوبی پیش می‌رود و موفقیت‌های بسیاری نیز به دست آورده است.

زالی تأکید کرد: جمعیت ۵۶۰ هزار نفری اسلامشهر در سایز و حجم در تطابق با جمعیت یک استان است و اجرای این طرح در اسلامشهر با توجه به بافت خاص اجتماعی و کالبدی در شهرستان‌های اطراف تهران نشان دهنده سختی و عظمت اجرای این طرح است.

وی افزود: وجود نقشه منظم که با یک اندیشه راهبردی با تقسیم بندی و تعیین فرمانده انجام شده، می‌تواند الگوی خوبی باشد؛ شهرستان اسلامشهر همیشه در جلسات ستاد کرونای استان به عنوان شهرستانی که با موفقیت قرین بوده نام برده شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به مدیریت مبتنی بر تشکیک مساعی در اجرای طرح شهید سلیمانی در اسلامشهر، تصریح کرد: نگاه مردمی و انقلابی و پیام مودت شما یکی از دلایل موفقیت این طرح در شهرستان اسلامشهر است و اینکه با ارائه آمار درخشان خستگی را از تن کادر درمان می زدایید.

زالی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در اسلامشهر با جامعیت تام و به طور کامل به موفقیت رسیده و باید در تجارب میدانی به عنوان الگوی موفق معرفی و تقدیر شود، خاطرنشان کرد: این بیماری پیچیده است و می‌تواند در شکل‌های فریبنده و سیماهای مختلف بروز کند، اما حتی اگر شکل‌های خشن و تهاجمی تر از این ویروس بروز کند، اجرای این طرح و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط صاحبان اصناف و مشاغل می‌تواند در مقابل هرگونه جهشی تاب بیاورد و موفقیت ما را تضمین کند.

به گزارش فارس، فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران به همراه سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در بازدید میدانی چند ساعته خود از شهرستان اسلامشهر ضمن حضور در قرارگاه عملیاتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پایگاه رهگیری اپیدمی کووید ۱۹، مجتمع‌های مسکونی شهرک واوان، بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر و دیدار با حافظان سلامت و دست‌اندرکاران بهداشت و درمان شهرستان از نزدیک در روند اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول