اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

چرایی تلاش بایدن برای احیای برجام/دشمن می‌خواهد بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند

امام جمعه فارسان با بیان اینکه تقاضای بازگشت آمریکا به برجام، محصول مقاومت جانانه و مظلومانه ملت نجیب ایران است نه مذاکرات برجامی، گفت: بایدن می‌خواهد با استفاده از یک تنفس مصنوعی به برجامِ محتضر، بین مردم ایران و حاکمیت شکاف ایجاد کند.

چرایی تلاش بایدن برای احیای برجام/دشمن می‌خواهد بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن ملکپور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر فارسان با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: ایشان پس از ارتحال رسول خدا و انحراف جامعه در غصب حق الهی امیرالمؤمنین(ع) وظیفه دیگری را متوجه خود دید و آن مبارزه با جریان فتنه و نیرنگ بود.

امام جمعه فارسان ادامه داد: دردانه نبی، پاره قلب و نور چشم رسول خدا تا آخر در مقابل این استکبارگری مقاومت کرد و مظلومانه در این مسیر به شهادت رسید، از این واقعیت‌ها باید درس بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: این سخنان جلوه عینی عقلانیت انقلابی و حکمت سیاسی است.

ملکپور در خصوص بایدن و فرصت بازگشت آمریکا تصریح کرد: بازگشتن و بازنگشتن آمریکا اصلاً مهم نیست، نباید عده‌ای این کار بیهوده و حتی خطرناک را پیروزی جلوه دهند زیرا اساساً تقاضای بازگشت آمریکا به برجام، محصول مقاومت جانانه و مظلومانه ملت نجیب ایران است نه مذاکرات برجامی.

امام جمعه فارسان خاطرنشان کرد: بایدن می‌خواهد بدون یک مابه ازای روشن و شفاف، نهایتاً مانند اروپای مکار با چند ژست فریبکارانه ایران را معطل نگاه دارد و همزمان با این وعده‌های فریبنده، با استفاده از یک تنفس مصنوعی به برجامِ محتضر، بین مردم ایران و حاکمیت شکاف ایجاد نماید و برجام‌های موشکی و منطقه‌ای را مطرح کند.

وی با بیان اینکه رهبر حکیم و دلسوز و آشنا به ابعاد حوادث و وقایع جهان و نیرنگ‌های رنگارنگ دشمنان، ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی را ممنوع اعلام کرده‌اند، افزود: پس از این بیانات، گویی آب به لانه مورچگان ریخته شد، ابتدا شبکه‌های تصویری و صوتی و مجازی استکباری در خارج و به‌دنبال آن، پیاده‌نظام ایشان در داخل به شکل عجیبی دایه دلسوزتر از مادر شدند.

ملکپور تشریح کرد: عقل، حکم می‌کند فرآورده دارویی برای رسیدن به درجه قطعیت از مصونیت‌بخشی نیاز به بررسی دقیق و چندین نسلی دارد و واکسنی که هنوز خود سازنده فایزر نیز به آن اعتماد ندارد، قابلیت تزریق به 80 میلیون ایرانی را ندارد.

خطیب جمعه فارسان یادآور شد: حافظه تاریخی تمام ملت‌ها، نشان داده، آمریکا و انگلیس هیچ‌گاه خیرخواه ملت‌ها به‌ویژه ملت ایران نبودند، کشوری که واکسن آنفلوآنزا را از ملت ایران دریغ می‌کند هیچ‌گاه تن به واکسینه راحت ملت ایران مقابل کرونا نمی‌دهد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول