اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیریت بحران استانداری هرمزگان: زلزله 5.5 ریشتری خسارتی نداشت/ یک مصدوم سرپایی درمان شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تیم‌های ارزیاب خسارتی از زلزله 5.5 ریشتری نداده‌اند و بحمدالله بدلیل قرارگیری کانون زلزله در دریا، خسارات شدیدی گزارش نشده است.

مدیریت بحران استانداری هرمزگان: زلزله 5.5 ریشتری خسارتی نداشت/ یک مصدوم سرپایی درمان شد

مهرداد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بحمد الله بدلیل قرارگیری کانون زلزله در خلیج فارس حد فاصل غرب جزیره قشم تا سواحل کُنگ در سرزمین اصلی، خسارات شدیدی گزارش نشده است و تیم‌های ارزیاب نیز در حال بازگشت از این مناطق همجوار با کانون زلزله هستند.

وی افزود: عمده خسارات محدود در حد ترک‌خوردگی‌های منازل مردم است و قطع برق رخ داده در غرب بندرخمیر نیز پس از 15 دقیقه رفع شده و اکنون مناطقی بدون برق متأثر از وقوع زلزله 5.5 ریشتری نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین اضافه کرد: یک مورد مصدوم نیز در روستای سایه‌خوش بندرلنگه داشته‌ایم که بصورت سرپایی درمان شد.

حسن‌زاده با تأکید بر لزوم هوشیاری و آماده‌باش فرمانداران و واحدهای امدادی و اورژانس در قشم و بندر خمیر، گفت: جمع‌بندی نهایی در مورد خسارات احتمالی را تا ساعاتی دیگر پس از نهایی شدن گزارش تیم‌های ارزیاب و گزارشات دهیاران و بخشداران مناطق نزدیک به کانون زلزله ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول