اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری رویداد رفع چالش فناوری صنعت رنگ

رویداد رفع چالش فناوری و استارت‏ آپ رنگ و صنایع وابسته با رویکرد شبکه سازی بصورت مجازی و حضوری توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین برگزار شد.

برگزاری رویداد رفع چالش فناوری صنعت رنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در مراسم رویداد رفع چالش فناوری صنعت رنگ شهریار کشاورز معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به برگزاری چنین رویدادی اظهار داشت: با توجه به  رسالت شرکت شهرکهای صنعتی درحمایت نرم افزاری از واحدهای تولیدی وصنعتی برگزاری رویدادهای فناورانه که  در راستای شناسایی گلوگاه‏های فناوری رشته صنعت و راهکارهایی جهت رفع آن، صنایع شیمیایی و صنعت رنگ، به عنوان اولویت نخست گلوکاه فناوری استان شناسایی تا رویداد رفع چالش و استارت‏آپ را که بهترین گزینه جهت معرفی چالش‏های موجود و جذب طرح‏ها،ایده‏های برتر و ظرفیت‏های بالای استارت‏آپ‏ها جهت رفع آنها می‏باشد؛ در حوزه‏ی صنعت رنگ و صنایع وابسته را برگزار نمایم.

وی ادامه داد: این رویداد می تواند به عنوان یک چالش موجود در حوزه رنگ و صنایع وابسته با ارائه طرحهای نو برای ارتقاء این صنعت کمک کند استارتاپ ها امروزه بعنوان یک صنعت نو، مولد اقتصادی و تجاری سازی نقش بسیار مهمی در ایجاد GDP ( تولید ناخالص ملی ) کشور دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به نقش فن بازار منطقه ای افزود: عمده ترین فعالیت فن‏بازار، شناسایی عارضه‏ها و نیازهای فناوری صنایع مختلف و کمک به رفع آنها از طریق ایجاد پیوند میان مراکزعلمی، دانشگاه‏ها، پژوهشگاه‏ها، استارت‏آپ‏ها، نخبگان و صنایع مختلف می‏باشد که در این حوزه شناسایی و به این صنایع معرفی نماید.

کشاورز محورهای برگزاری این رویداد را ارائه چالش ها و تقاضای فناوری صنایع رنگ، پلیمر، رزین، نانو و صنایع وابسته توسط صاحبان صنایع- حضور مجازی شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاران، نخبگان علمی و اساتید برجسته کشور دراین حوزه - ارائه راهکارهای علمی و تخصصی رفع چالش ها و نیازهای فناوری توسط فناوران - ارائه ایده ها و طرحهای اجرایی نو و منتخب در حوزه رنگ و صنایع وابسته - به هم  رسانی متقاضیان و عرضه کنندگان فناوری - معرفی فناوری های روز و برتر صنعت رنگ و صنایع وابسته  صنعت رنگ و نمایشگاه مجازی دستاوردهای رنگ و پلیمر استان قزوین برشمرد.

قابل ذکر است پیش رویداد صنعت رنگ و صنایع وابسته با حضور برگزار کنندگان رویداد و فناوران و شرکت کنندگان از دانشگاه‏ها و پژوهشگاه‏ها از سراسر کشور به صورت مجازی در دو بخش ارائه چالش های فناوری توسط خود صاحبان صنایع در محل شرکت های تولیدی و پرسش و پاسخ و ارائه طرح‏های آزاد فناورانه در این حوزه و داوری طرح‏های آزاد برگزار شده بود.

نمایشگاه مجازی رنگ  وصنایع وابسته با حضور 56 واحد تولید کننده محصولات رنگ و صنایع وابسته مستقر در استان قزوین برگزار شد.
در پایان این رویداد از هفت  واحد برتر حوزه رنگ و صنایع وابسته تجلیل شد.

این رویداد توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، فن بازار منطقه ای و و با همکاری دانشگاه ازاد اسلامی قزوین در محل دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول