اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف یک تن و 441 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی،6 سوداگر مرگ را دستگیر و یک تن و 441 کیلو تریاک کشف کردند.

کشف یک تن و 441 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "ایرانشهر" و "بمپور" با اشراف اطلاعاتی به سرنخ هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان های مذکور به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی  و رصد مناطق صعب العبور سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با 3 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور فرعی "بمپور  به ایرانشهر " بودند شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار طاهری عنوان کرد: در این عملیات نفس گیر که 2 ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، 6 نفر از سوداگران مرگ دستگیر  شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان یک تن و 441 کیلو و 850 گرم تریاک را به همراه 3 قبضه سلاح کلاش با  88 فشنگ و یک قبضه کلت کمری با 13 فشنگ مربوطه کشف کردند.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول