اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کاروان‌های سیاحتی با طعم کرونا در بویراحمد/برکات طرح شهید سلیمانی در مرکز استان

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون به درب منزل 28 هزار خانواده رفته‌ایم.

کاروان‌های سیاحتی با طعم کرونا در بویراحمد/برکات طرح شهید سلیمانی در مرکز استان

شاهرخ کناری در حاشیه نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بویراحمد اظهار کرد: یک سیر صعودی ابتلا و بستری داشتم که اکنون نزولی شده و درصد بستری‌ها به کمتر از 22 درصد رسیده است.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 20 روز گذشته تنها 3 روز با وضعیت خوب نداشتیم.

این مسئول با بیان اینکه با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون به درب منزل 28 هزار خانواده رفته‌ایم افزود: همچنین 6 هزار و 124 بازدید و 230 مورد معرفی به مراجع قضایی و 260 مورد پلمب داشته‌ایم و به تعداد 2500 خانوار بسته غذایی و معیشتی تحویل داده‌ایم.

وی با بیان اینکه مرکز نمونه‌گیری شهرستان بویراحمد از ابتدا تاکنون برای یک روز هم تعطیل نشده است افزود: تیم سیار نمونه‌گیری ما در بیمارستان شهید رجایی یاسوج مستقر شده است.

فرماندار مرکز استان با انتقاد از ارائه مجوز به کاروان‌های سیاحتی و زیارتی توسط اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی گفت: بعضا افراد با تست مثبت به همراه این کاروان‌ها سفر کرده و باعث آلودگی یک جمع می‌شوند که چند بار تاکنون مکاتبه کرده‌ایم و اثری نداشته است.

وی با بیان اینکه آبشار یاسوج و تنگ گنجه‌ای وضعیت خوبی ندارند گفت: قرار شد بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی هم نظارت شود و همچنین مغازه‌هایی در منازل مسکونی فعالیت می‌کنند که باید با هماهنگی تعزیرات و اصناف رصد شوند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول