اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کشف جسد منتسب به «معین شریفی» در جنگل کردکوی/ انتقال جسد به پزشکی قانونی

دقایقی پیش جسدی مشابه با مشخصات معین شریفی کشف و از زیر خاک بیرون کشیده شد و برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد.

کشف جسد منتسب به «معین شریفی» در جنگل کردکوی/ انتقال جسد به پزشکی قانونی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روز گذشته اعضای یک خانواده در جنگل‌های کردکوی گوشی تلفن همراه و کفشی را پیدا کردند که به نظر می‌رسید مربوط به «معین شریفی» فرد مفقود شده در جنگل‌های کردکوی است که شهریور ماه امسال مفقود شد و تا به امروز سرنخی از وی بدست نیامد.

از صبح امروز با هماهنگی‌های قضایی و انتظامی جست‌وجوی دوباره برای یافتن این فرد آغاز شد که جسد در همان محل کشف گوشی تلفن همراه از زیر خاک به بیرون کشیده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جزئیات این پرونده اظهار کرد: این جوان پس از پیاده‌روی در جنگل کردکوی مفقود شد و ماه‌ها جستجو برای یافتن او در جنگل‌های کردکوی بی‌نتیجه ماند و سرنخ ها هم کارآگاهان را به نتیجه‌ای نرساند.
هادی هاشمیان افزود: دیروز  خانواده‌ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به «معین شریفی» جوان گمشده کردکویی است .

وی گفت: دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء دستور جست‌وجوی دوباره محل را صادر کرد و پس از جستجوی دوباره منطقه و کندوکاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد.

هاشمیان ادامه داد: جنازه در محل کشف کفش و موبایل، از زیر خاک بیرون کشیده شده و همین امر گمان این که جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد تقویت می‌کند .

رئیس پلیس آگاهی گلستان نیز دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان گفت: لباس‌های بر تن جسد با لباس‌های فرد مفقودی مطابقت دارد اما چهره وی قابل شناسایی نیست.

مجتبی مروتی بیان کرد: اعلام نظر در خصوص نحوه مرگ و زمان مرگ این جسد و اینکه آیا این جسد صد در صد متعلق به فرد مفقودی است یا خیر نیازمند نظریه کارشناسی پزشکی قانونی است.

وی تاکید کرد: اما ظواهر نشان می‌دهد از زمان مرگ این جسد مدت زمان زیادی می‌گذرد.

لازم به ذکر است، «معین شریفی» اهل شهرستان کردکوی استان گلستان عصر روز 25 شهریورماه سال جاری به قصد پیاده روی و حضور در جنگل‌های کردکوی از منزل خارج و دیگر به منزل بازنگشت.

بر اساس تحقیقات انجام شده وی در آخرین تماس خود به خانواده اعلام کرد که ساعتی دیگر بازمی‌گردد اما خانواده وی پس از گذشت چند ساعت از عدم بازگشتش و با خاموش شدن تلفن همراهش موضوع را به پلیس گزارش کرده و بلافاصله جست‌وجو برای وی آغاز شد.

پس از ورود دستگاه‌های امدادی و پلیس به پرونده و تحقیقات پلیس، مشخص شد این فرد همانند برنامه‌های روزانه‌اش به قصد ورزش با خودروی شخصی خود به ابتدای محور جنگلی درازنو کردکوی رفته و با توجه به پارک بودن خودروی وی در کنار جاده و کشف لباس‌های وی داخل خودرو مشخص است وی به نیت ورزش کردن از خودرو خارج و مسیری را طی کرده اما تا به امروز سرنخ خاصی از پرونده بدست نیامده بود.

انتهای پیام/83004/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول