اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فاجعه تاراج جنگل از «سی‌دنده» تا «دره‌گجی» لوداب/آیا جنگل آرام است؟!+تصاویر

از تاراج اراضی ملی در استان که بگذریم و حرفی از آن نزنیم و زخمی را باز نکنیم به بی‌رحمی به جنگل و درخت که می‌رسیم آن چه که می‌بینیم فاجعه‌ای است که متولیان تنها نظاره‌گر آن هستند.

فاجعه تاراج جنگل از «سی‌دنده» تا «دره‌گجی» لوداب/آیا جنگل آرام است؟!+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صحبت از تاراج جنگل و اراضی ملی و بی‌رحمی به درخت در استان کهگیلویه و بویراحمد قصه‌ای تکراری شده و تا نگاه‌ها و رویکردها به جنگل و درخت در استان تغییر نکند و تا هنگامی که مدیران متولی همچنان در ورطه بی‌‌مسئولیتی گرفتار باشند این داستان ادامه دارد.

از تاراج اراضی ملی در استان که بگذریم و حرفی از آن نزنیم و زخمی را باز نکنیم به بی‌رحمی به جنگل و درخت می‌رسیم آن چه که می‌بینیم فاجعه‌ای است که متولیان تنها نظاره‌گر آن هستند و نمونه‌هایی مثل قطع درختان و تخریب منابع طبیعی و مراتع جنگلی در مناطق سی‌دنده، دره نینی و دره گجی واقع در بخش لوداب در مجاورت روستای چنارس و روبروی روستای تل سیاه یک از هزاران است.

طبق اظهار نظر اهالی هدف از قطع درختان، قاچاق چوب، ذغال، تبدیل زمین‌های منابع ملی به زمین کشاورزی و تبدیل به شالیکاری است.

مسئولان منابع طبیعی استان کهگیلویه و وبویراحمد نیز بهانه کمبود قرق‌بان را همواره دست‌آویز قرار داده و نظاره‌گر چنین فجایعی هستند که در صورت نیاز روزانه و به صورت مستمر از این دست گزارش‌ها منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/82009/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول