اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

طبخ و توزیع ۵۰۰۰ غذای گرم در بندرانزلی

در روستای حسن رود بندرانزلی به همت حوزه مقاومت بسیج امام رضا با همیاری اهالی و خیرین، پنج هزار غذای نذری در این روستا طبخ و توزیع شد.

طبخ و توزیع ۵۰۰۰ غذای گرم در بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، این شهرستان هم‌زمان با ایام فاطمیه سیاه‌پوش شده و رنگ بوی دیگری را گرفته است.

در روز شهادت حضرت زهرا (س) مردم بندرانزلی با راه‌اندازی تجمع فاطمیون در گلزار شهدا با حضور هیئت‌های مذهبی و عزاداران فاطمی و نوحه‌خوانی مداحان این شهرستان در سوگ دخت پیامبر خود می‌نشینند.

این تجمع که در سال‌های اخیر در روز عاشورا و روز شهادت حضرت زهرا (س) در این منطقه برگزار می‌شود، تبدیل به محلی برای تبیین اصول انقلاب اسلامی و شعائر اسلامی انقلابی است.

همچنین در گوشه‌ای دیگر از این شهر در روستای حسن رود به همت حوزه مقاومت بسیج امام رضا با همیاری اهالی و خیرین، پنج هزار غذای نذری در این روستا طبخ و توزیع شد.

روستای حسن رود در سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا «س» غرق در ماتم و عزا بوده و دسته‌های عزاداری، هیئت‌های مذهبی و عاشقان اهل‌بیت در تمام مساجد این شهرستان به روش سنتی عزاداری و سینه‌زنی کردند.

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کودکان و نوجوانان و جوانان ولایی و انقلابی حسن رود به‌صورت خودجوش با برپایی ایستگاه‌های صلواتی از عزاداران پذیرایی کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول