اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حذف واسطه‌ها با احداث بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

مدیر تعاون روستایی لرستان گفت: در راستای حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی قصد داریم بازارچه‌هایی را در سطح شهرستان‌های استان از جمله بروجرد و خرم‌آباد ایجاد کنیم تا این تولیدات به صورت مستقیم عرضه شوند..

حذف واسطه‌ها با احداث بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

نادر زهره‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد اظهار کرد: در راستای حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی قصد داریم بازارچه‌هایی را در سطح شهرستان‌های استان از جمله بروجرد و خرم‌آباد ایجاد کنیم تا این تولیدات به صورت مستقیم عرضه شوند.

وی با بیان اینکه در همین خصوص طی یک ماه گذشته، بیش از ۲۰ جلسه با فرمانداران و شهردارهای مختلف استان جهت جانمایی و صدور مجوزهای لازم برگزار شده است، ادامه داد: همچنین مطالعات این پروژه انجام شده و امیدواریم تا پایان سال طرح ایجاد بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را عملیاتی کنیم.

مدیر تعاون روستایی لرستان با اشاره به اینکه این طرح در بسیاری از استان‌ها در حال انجام بوده و یا به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ما نیز امیدواریم با استفاده از منابع داخلی سازمان و یا تسهیلات بانکی ارزان قیمت بزودی این طرح‌ها را در همین دولت به بهره‌برداری رسانده یا تا حد زیادی جلو ببریم.

زهره‌ای بیان کرد: با ایجاد این بازارچه‌ها تولیدات سایر استان‌ها نیز از طریق شبکه گسترده تعاون روستایی کشور و در این مراکز عرضه خواهند شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با ایجاد این بازارچه‌ها محصولات را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و کمتر از قیمت بازار عرضه کنیم.

به گفته مدیر تعاون روستایی لرستان تهیه و پخش انواع محصولات کشاورزی(زراعی و باغی) و دامی مانند گوشت قرمز، لبنیات، مرغ و ماهی از جمله کالاهای توزیعی در این مراکز خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول