اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع بیش از ۴ هزار بسته حمایتی میان خانواده‌های درگیر کرونا توسط بسیج کهگیلویه و بویراحمد

معاون بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج استان در طرح شهید سلیمانی ۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های درگیر گرونا توزیع کرد.

توزیع بیش از ۴ هزار بسته حمایتی میان خانواده‌های درگیر کرونا توسط بسیج کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدمهدی بانشی با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴ هزار و ۷۰۰ بسته حمایتی توسط بسیج و با مشارکت مرکز بهداشت در میان خانواده‌های درگیر بیماری کرونا توزیع شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین ۹ هزار و ۳۰۰ بسته بهداشتی و ۳۰۶ هزار عدد ماسک به همراه بیش از ۲۰۰ سری تجهیزات پزشکی در بیمارستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دو شهرستان استان آبی و ۷ شهرستان زرد هستند، افزود: از مجموعه ۴ هزار مورد رپیدتست در استان ۶۹۰ مورد مثبت بود.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون ۲۳ جلسه کارگروه استانی و ۷۲ جلسه قرارگاه شهرستانی برگزار شده عنوان کرد: این جلسات بیش از ۶۸۰ مورد مصوبه داشته است.

بانشی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت خوبی در بیماری کرونا داریم اما احتمالا در بهمن و اسفند شرایط برای استان سخت خواهد بود، خاطرنشان کرد: کاهش پروتکل‌های بهداشتی و عادی‌انگاری کرونا نگران کننده است. رعایت پروتکل‌ها از ۹۰ درصد به ۸۹.۳ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول