اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«ماه بی‌بی» با گریم‌های تاریخی مقابل دوربین می‌رود + عکس

فیلم تاریخی «ماه بی‌بی» به کارگردانی امین اصلانی به زودی مقابل دوربین می‌رود.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، آنطور که روابط عمومی فیلم سینمایی «ماه بی‌بی» خبر داده، این فیلم که اثری تاریخی است به کارگردانی امین اصلانی با اخذ مجوزهای لازم در خانه بروجردی‌های شهر کاشان ساخته می‌شود.

پیش‌تولید این فیلم  که از چندی پیش آغاز شده بود؛ به پایان رسیده است اما انتخاب بازیگران همچنان ادامه دارد.
تاکنون محمد صدیقی مهر، محمود نظرعلیان، حمیرا نونهالی، مریم بوبانی و ستایش مرشد (بازیگر خردسال) به عنوان بازیگران این فیلم انتخاب شده‌اند.

 

 

در خلاصه داستان «ماه بی‌بی» که با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته خواهد شد، آمده است: همسر جوان تاجری سالخورده در خانه‌ای قجری زندگی می‌کند، فرزند کوچک او گم می‌شود و پسران بزرگ تاجر در پی راندن زن پدرشان از خانه برمی‌آیند. این خانه آبستن ماجراهای مسحورکننده‌ایست...

 

 

* پوستر فیلم «خانه ماهرخ» منتشر شد

پوستر فیلم «خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی و تهیه‌کنندگی مشترک محمد محمدی و شهاب حسینی که متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است، رونمایی شد.

طراحی این پوستر را محمد قوام برعهده دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: «ماهرخ که مشغول بازی در اولین فیلمش است، وارد خانه می‌شود و توسط همسرش کیوان و دوستانِ مشترکشان، به مناسبت تولدش غافلگیر می‌شود. حجم برف شادی روی سر و هیکل ماهرخ بیش از حد است، کیوان به او نزدیک می‌شود و همین که برای روشن کردنِ شمعِ روی کیک فندک می‌زند، ماهرخ آتش می‌گیرد. کیوان به اتهام به آتش کشیدنِ ماهرخ، دادگاهی می‌شود و شبهات و سوالاتِ متعددی مطرح می‌شود. ظاهراً کیوان به دلیل حسادت یا مخالفتش با ماهرخ برای بازی در فیلم چنین بلایی را سرش آورده است. همین حسادت یا شبهات، داستان را به مسائل اجتماعیِ پیرامون سینما سوق می‌دهد.»

آتنه فقیه نصیری، امیررضا دلاوری، الهام نامی، رضا نجفی، رحمان باقریان و مهری آل آقا برخی بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول