اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سریال ادامه‌دار رفت و آمد سکان‌دار شهری چادگان/ ششمین شهردار دوره پنجم شورا منصوب شد

در حالی طی حکمی از سوی استاندار اصفهان محمد عرب چادگانی به‌ عنوان شهردار چادگان معرفی شد که این شهر در شورای پنجم، ۶ شهردار و سرپرست برای مدیریت شهر به خود دیده است.

سریال ادامه‌دار  رفت و آمد سکان‌دار شهری چادگان/ ششمین شهردار دوره پنجم شورا منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود جمالی ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید چادگان جلب و مساعدت مردم برای حضور در فعالیت شهری را مهم بیان کرد و اظهار داشت: مردم در همه عرصه‌ها همکاری و تعامل سازنده با شهردار و شورا را دارند و نقشی سازنده را ایفا می‌کنند؛ بنابراین مطالبه مردم نباید بی‌پاسخ بماند.

امام‌جمعه چادگان به توریستی بودن این شهر اشاره کرد وبیان داشت: با توجه به توریستی بودن شهر چادگان انتظار می‌رود نسبت به ایجاد فضای سبز و پارک جهت استفاده مهمانان اقدامات لازم صورت گیرد نا باعث نارضایتی مسافران نشود.

وی گفت: مطالبه‌گری حق مردم است و باید در این راستا اقدامات اساسی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی صورت بگیرد تا چهره شهر یک شهر توریستی به خود بگیرد.

زیبنده یک شهر توریستی نیست که ترمینال نداشته باشد

بنی‌جمالی به پایانه مسافربری چادگان اشاره کرد وبیان داشت: زیبنده یک شهر توریستی نیست که پایانه مسافری نداشته باشد و مردم و مسافران در کنار جاده‌ها منتظر ماشین باشند تا به مقصد برسد که انتظار می‌رود این مسأله در دستور کار قرار گیرد تا موجب نارضایتی مردم قرار نگیرد.

علی‌اصغر ذاکری نیز در این جلسه اظهار داشت: ایجاد ظرفیت‌های گردشگری در شهر باعث رونق و پیشرفت شهر خواهد شد که این انتظار داریم که شهردار و شورای شهر نسبت به جذب سرمایه‌گذار  و بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهند تا باعث رشد و توسعه شهر و شهرستان شود.

مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان گفت: تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرای نقش مؤثری در توسعه شهرستان دارد که شورای شهر و شهردار این تعامل و همکاری رابین دستگاه‌های اجرایی فراهم کنند.

شهرداری و شورای شهر در برابر مطالبات مردم پاسخگو باشد

وی  بابیان اینکه ما امانت‌دار مردم هستیم، گفت: در برابر مطالبه‌گری مردم باید پاسخگو باشیم، شهرداری و شورا باید نسبت به اولویت‌بندی طرح‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

عباس توکلی نیز در این جلسه اجرای برنامه‌های عمرانی شهر را از اهم برنامه‌های شورا بیان داشت و افزود: شهرداری با هماهنگی اعضای شورای شهر و دستگاه‌های اجرایی، اجرای برنامه‌های خدمات عمران شهری را اولویت‌بندی کنند.

فرماندار چادگان ادامه داد: فرمانداری چادگان آمادگی خود را با شهرداری و شورای شهر در راستای مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اعلام می‌دارد و انتظار دارد شورای شهر و شهرداری با تعامل و همکاری در ایجاد امکانات توریستی برای مسافران و گردشگران پیش‌بینی کنند.

به گزارش فارس، در حالی طی حکمی از سوی استاندار اصفهان محمد عرب چادگانی به‌عنوان شهردار چادگان معرفی شد و از تلاش‌های جمشید اسماعیلی شهردار سابق چادگان تقدیر شد که این شهر در شورای پنجم، ۶ شهردار و سرپرست برای مدیریت شهر به خود دیده است؛ موضوعی که بسیاری از شهروندان چادگانی به دلیل عدم ثبات مدیریت شهری و مشکلات حوزه شهر از آن ناراضی هستند.

انتهای پیام/ ۶۳۰۴۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول