اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تفاهم نامه حل مساله در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان امضا شد

مدیر اجرایی شبکه پژوهش فناوری استان اصفهان گفت: ۱۳ پارک ملی کشور خدمات توانمند سازی خود را از شبکه پژوهش فناوری استان اصفهان می‌گیرند.

تفاهم نامه حل مساله در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی اعتباری عصر امروز در جلسه امضا تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز شهید فهمیده منطقه مرکزی کشور، شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان ابراز داشت: مبحث حل مساله از سال گذشته در شبکه پژوهش استان اصفهان راه‌اندازی شد. در این خصوص سال ۹۸ روی این سامانه ۱۵۸ نیاز احصا شده از صنایع سراسر کشور داشتیم که از این تعداد برای ۷۵ نیاز پروپوزال دریافت شد ۸ نیاز به قرارداد منتهی شد که جمعا ۸۳۶ میلیون تومان مجموع قراردادها است که توسط خود صنعتگران تامین خواهد شد.

مدیر اجرایی شبکه پژوهش فناوری اصفهان عنوان کرد: مجموع ۲۴ صنعت در سال گذشته در این مساله با ما همکاری می‌کردند که امسال هم همین روند را با اندکی تغییرات ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه گفت: سامانه جدیدی تعریف شده و در حال حاضر ۲۰۰ نیاز در آن احصا شده و روی سایت بارگزاری شده است که دو نیاز آن توسط دانشگاه صنعتی اصفهان پروپوزال احصا و در حال برگزاری جلسات است.

اعتباری عنوان کرد: در سال‌های گذشته روال کار به این صورت بود که نیازها از صنایع مختلف احصا شده و به دانشگاه‌ها و پار‌های مختلف اطلاع‌رسانی می‌شد. اما امسال شرکت‌هایی که محصولات فناور و دانش بنیان را تولید کردند و می‌خواهند به صنایع معرفی کنند امکانش را فراهم کردیم که محصولاتشان را به ما بدهند و ما در سایت بارگزاری و به صنایع اطلاع‌رسانی می‌کنیم. این کار برعکس روال قبلی سامانه است.

مدیر اجرایی شبکه پژوهش فناوری اصفهان اضهار داشت: شبکه به صورت بسیار گسترده در حال فعالیت است به طوری که ۱۳ پارک ملی کشور خدمات توانمند سازی خود را از شبکه پژوهش فناوری استان اصفهان می‌گیرند.

وی درپایان گفت: شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان در زمینه تجاری سازی، مدیریت دانش و رویدادهای علمی و کارآفرینی فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد تا جایی که در حال حاضر یک رویداد مشترک با معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در درست اجرا داریم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول