اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ماجرای 254 انباری که در عرض 3 ماه ناپدید شد/ عدم شفافیت و ابهاماتی که بی‌پاسخ ماندند

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری درحالی تعداد انبار‌های استان را 5 هزار و 464 مورد دانست که در ماه‌های گذشته این تعداد را 5 هزار و 718 مورد اعلام کرده بود.

ماجرای 254 انباری که در عرض 3 ماه ناپدید شد/ عدم شفافیت و ابهاماتی که بی‌پاسخ ماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت، سجاد رسمتی، گفت: هم‌اکنون پنج هزار و ۴۶۴ انبار در استان شناسایی شده است که کد شناسایی دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دو هزار و ۶۵۰ انبار هم صحت‌سنجی، ثبت و تایید شده‌اند و تاکنون یک میلیارد و ۲۲۹ هزار رسید کالا در این انبار‌ها ثبت شده است.

وی با اشاره به فعال شدن سامانه «داشبورد» در سازمان صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در این سامانه انبار‌ها به صورت الکترونیکی کنترل و رصد می‌شوند.

لازم به ذکر است که رئیس سازمان صمت در اظهارات خود در سوم آبان ماه سال جاری ادعا کرده بود که ۵ هزار و ۷۱۸ انبار در استان شناسایی شده و کد شناسایی انبار نیز دریافت کرده‌اند.

کاهش 254 عدد انباری که طبق ادعای رئیس صمت استان کد شناسایی انبار دریافت کرده‌اند آن در در فاصله کمتر از 3 ماه جای سؤال و شفاف‌سازی دارد.

گفتنی است عدم شفافیت مسؤولان صمت در خصوص نتیجه برخورد با انبارهای احتکاری که در گذشته کشف شده بود، ابهاماتی را در اذهان به جای گذاشته است.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول