اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

میزبانی جشنواره «آیات» در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از میزبانی جشنواره «آیات» در این استان خبر داد.

میزبانی جشنواره «آیات» در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فرشید فلاح عصر امروز در جمع مسؤولان استان سمنان اظهار کرد: به‌منظور توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در کشور، فعالیت‌ها و اقدامات بسیار مختلفی به انجام رسیده است که بر اساس آخرین رویدادها، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه مسؤولیت توسعه آموزش عالی فعالیت‌های قرآنی را بر عهده داشته و آموزش و پرورش مسؤول آموزش عمومی قرآن بوده و فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز وظیفه تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی را برعهده گرفته است.

او ادامه داد: از مجموع ۱۲۰ مرکز فعال قرآنی در استان سمنان، ۴۸ مؤسسه قرآنی زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام وظیفه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان تاکنون میزبان سه جشنواره آیات بوده است، گفت: امسال مسؤولیت میزبانی جشنواره آیات در عرصه مطبوعات و فضای مجازی به استان سمنان واگذار شده است.

فلاح بیان کرد: امسال بیشترین فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به دلیل کرونا در فضای مجازی به انجام رسیده است.

او ادامه داد: دبیرخانه جشنواره آهوان چندی پیش با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افتتاح شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: برنامه پایتخت کتاب، سوگواره محرم، بزرگداشت آیت‌الله شاهرودی و نیز جشنواره آیات و جشنواره آهوان، پنج فعالیت ملی تعریف‌شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول