اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

روح‌الله حسنی سکان‌دار هیأت والیبال زنجان شد/ والیبال ایران جزو 8 تیم برتر جهان

روح‌الله حسنی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیأت والیبال استان زنجان انتخاب شد.

روح‌الله حسنی سکان‌دار هیأت والیبال زنجان شد/ والیبال ایران جزو 8 تیم برتر جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخابات هیأت والیبال استان زنجان با حضور رئیس فدراسیون والیبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
سکان هیأت والیبال استان زنجان که از نیمه دی‌ماه سال ۸۸ و به مدت سه دوره متوالی در دستان علی صمیمی بود، به خاطر استعفای وی در اوایل امسال به دست هادی شهبازی سپرده شد تا بعد از چند ماه اداره والیبال زنجان به صورت سرپرستی، تکلیف رئیس آن در جلسه امروز مشخص شود.

از 17 رأی ماخوذه در مجمع انتخابات هیأت والیبال استان زنجان، سهم روح‌الله حسنی ۱۰ رأی و سهم جلیل جزونقی نیز هفت رأی بود و روح‌الله حسنی با کسب حداکثر آرا برای چهار سال آینده ریاست هیأت والیبال را عهده‌دار شد.

رئیس فدراسیون والیبال در این مجمع با اشاره به اینکه افتخارات جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف چشمگیر است، گفت: خوشبختانه کشور در عرصه‌های دفاعی، نظامی، هسته‌ای حرفی برای گفتن دارد.

محمدرضا داورزنی با اشاره به فعالیت بسیار خوب ورزشکاران در رشته والیبال بیان کرد: دنیا حساب ویژه‌ای بر روی والیبال ایران باز کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تیمی از مناطق مختلف کشور در لیگ‌های متعدد در بخش آقایان و بانوان و در رده‌های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان بازی فعالیت دارند، اضافه کرد: ایران از قدرت‌های جهانی والیبال و جزو هشت تیم برتر در بزرگسالان است و علاوه بر این در رده جوانان و نوجوانان هم حرفی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه والیبال ایران جزو ۱۲ تیم المپیکی این رشته ورزشی است که مرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، اضافه کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که والیبال در این رقابت‌ها شگفتی‌ساز شود.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه فدراسیون به دور افتاده‌ترین نقاط کشور نیز نگاه ویژه دارد و در این راستا به ظرفیت‌های استانی نیز توجه شده است، اضافه کرد: با توجه به ظرفیتی که استان زنجان دارد، انتظار داریم که شرایطی فراهم کنند که سهمی از تیم ملی داشته باشند.

وی همچنین به وضعیت فعالیت تیم والیبال ساحلی کشور اشاره کرد و گفت: اردوی آمادگی والیبال ساحلی از اول بهمن برگزار خواهد شد که البته در این رشته نیز کشور حرفی برای گفتن دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در رشته‌های مختلف ورزشی بیان کرد: استان زنجان، شرایط لازم برای رشد و توسعه والیبال را دارد و در این راستا استعدادهای بسیاری دارد.

علی خلیلی با بیان اینکه استعدادیابی یکی از مهمترین اصول در بحث پیشرفت و توسعه ورزش محسوب می‌شود، تصریح کرد: انتظار داریم که هیأت والیبال به شهرستان‌ها نیز توجه کند و استعدادیابی در این رده را هم مورد توجه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا ضرر بسیاری به حوزه ورزش وارد کرده است، گفت: با این حال و با وجود محدودیت‌ها فعالیت‌های خوبی از سوی هیأت‌های ورزشی صورت گرفته تا ورزشکاران آمادگی خود را از دست ندهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول