اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتخارآفرینان قرآنی مازندران تجلیل شدند/ ضرورت حمایت از فعالان قرآنی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برترین‌های مازندرانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور قدردانی کرد.

افتخارآفرینان قرآنی مازندران تجلیل شدند/ ضرورت حمایت از فعالان قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برترین‌های مازندرانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور قدردانی کرد.

مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال در حالی بصورت مجازی برگزار شد که مهدی تاج‌ور در رشته دعاخوانی و مجتبی کریمی در رشته اذان حائز رتبه نخست و خانم زهرا پورطهماسب در رشته قرائت تحقیق حائز رتبه پنجم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آئینی از افتخارآفرینی نخبگان قرآنی مازندران در مسابقات کشوری قرآن کریم تجلیل به‌عمل آورد و گفت: حمایت از فعالان و نخبگان قرآنی استان ضرورت دارد و این انتظار می‌رود همه دستگاه‌های مرتبط نسبت به تجلیل از نخبگان قرآنی مازندران اقدام کنند.

حیدری‌جناسمی عنوان کرد: فعالان و نخبگان قرآنی مازندران در سطح کشور افتخارآفرینی کردند و انتظار می‌رود از این عزیزان قدردانی شایسته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: 17 مازندرانی امسال در مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند 3 نفر از آنها حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول