اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزیر اقتصاد از خواب غفلت ضعف عملکرد گمرک خارج شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ضعف عملکرد گمرک گفت: وزیر اقتصاد باید از خواب غفلت خارج شود این در حالی است که طرح تحقیق و تفحص از گمرک را نهایی کرده‌ایم.

وزیر اقتصاد از خواب غفلت ضعف عملکرد گمرک خارج شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه اول بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: امیدوارم پایان خفت‌بار و ذلیلانه حکومت ترامپ که جهان را به سمت آشوب حمایت می‌کرد، برای دولتمردان آینده آمریکا درس عبرتی باشد.

وی افزود: چند بار به وزیر اقتصاد درباره ضعف کارکردی به ویژه در حوزه گمرک تذکر دادم ظاهراً هنوز توجهی نشده و اقدامی نکرده‌اند ولی باید دعا کنیم تا وزیر اقتصاد از خواب غفلت بیدار شود اما درباره کارکردهای مختلف در این باره تحقیق و تفحص نوشته‌ام. 

نماینده قصر شیرین در مجلس تصریح کرد: از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی می‌خواهم نسبت به تخصیص و اجرای اراضی بر جای مانده از سامانه گرمسیری هر چه سریعتر تجدیدنظر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی به علت بی توجهی به راه‌های منطقه به جای محکومیت باید اعدام شود.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر حیدری افزود: از نمایندگان استدعای عاجزانه دارم که در نطق و تذکرها برخی مباحث را در نظر بگیرند و ما پیشاپیش نباید حکم صادر کنیم.

انتهای پیام/ 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول